Wejście Stokrotki w e-commerce może się opóźnić

www.portalspozywczy.pl 30 listopada 2015 11:55

Projekt sklepu internetowego Stokrotki zostanie zrealizowany, choć prawdopodobnie jeszcze nie w 2016 roku – zapewnia Dariusz Kalinowski, prezes Emperii Holding i sieci Stokrotka.

- Projekt zostanie zrealizowany, ale nie wiadomo, czy znajdzie się już w budżecie na 2016 rok – mówi Dariusz Kalinowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jak podkreśla, sprzedaż internetowa produktów FMCG to nie jest działalność, na której się zarabia. – Chcemy jednak z taką działalnością ruszyć, zdobyć doświadczenie, być w tym rynku – mówi.

Zapewnia, że projekt jest już dość zaawansowany. - Potrzebujemy już bardzo niewiele aby go zrealizować. Największym problemem będą zmiany w wewnętrznych systemach informatycznych spółki, przygotowanie całej infrastruktury i przygotowanie dostaw – mówi. Dodaje, że w przypadku Stokrotek, dostawy odbywałyby się prawdopodobnie ze sklepów.

Natomiast przygotowanie bazy produktów nie powinno być problemem. – Jest już uzgodnione, kto mógłby to dla nas zrobić – zapewnia Dariusz Kalinowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,04

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8034

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.