Westwing.pl otworzył pierwszy sklep stacjonarny

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2016 11:05

Westwing.pl otworzył pierwszy sklep stacjonarny fot.westwing.pl

Westwing Home & Living, klub zakupowy z produktami do wyposażenia i dekoracji wnętrz, otworzył sklep w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Jest to pierwszy sklep stacjonarny tej marki – dotychczas firma sprzedawała meble i dodatki do domu wyłącznie w internecie. Asortyment w otwartym salonie, podobnie jak na stronie Westwing.pl, będzie regularnie się zmieniał.

Westwing Home & Living otworzył swój pierwszy sklep stacjonarny w listopadzie br., 5 lat od momentu rozpoczęcia działalności na polskim rynku e-commerce. W Polsce – Westwing.pl ma ponad 1,7 mln użytkowników. - Liczymy na to, że dzięki obecności w jednym z największych centrów handlowych w Polsce uda nam się pozyskać nowych klientów, zwiększyć obroty i umocnić naszą pozycję w branży wnętrzarskiej” – wyjaśnia Tomasz Kasperski, dyrektor zarządzający Westwing Home & Living na Europę Środkową.
Z badań przeprowadzonych przez Gemius1 wynika, że ponad połowa Polaków preferuje
tradycyjne kanały sprzedaży i nie robi zakupów w internecie. Przemysław Kowalewski,
dyrektor zarządzający Westwing Home & Living na Europę Środkową, przyznaje, że
otwierając sklep stacjonarny, firma chce zachęcić nowych klientów, którzy dotychczas nie
kupowali online, do korzystania z oferty Westwing.pl: „Meble i dodatki do domu Polacy kupują raz na kilkanaście lat, dlatego chcą mieć możliwość dotknięcia i obejrzenia przedmiotu przed zakupem. Dotychczas było to niemożliwe, bo w naszej ofercie można znaleźć produkty z całego świata, które często nie są dostępne w żadnym innym miejscu w Polsce. Mamy nadzieję, że klienci przeglądający ofertę w warszawskiej Arkadii, przekonają się także do kupowania na stronie Westwing.pl.”

Codziennie na stronie Westwing.pl pojawia się ok. 1000 nowych produktów, dostępnych w niewielkich ilościach i tylko przez kilka dni. Marta Suchodolska, dyrektor kreatywna Westwing: „Stworzyliśmy unikalny koncept sprzedaży stacjonarnej, który zakłada częste zmiany w asortymencie. Podzieliliśmy sklep na kilka stref. W każdej z nich prezentujemy meble i dodatki w wybranym stylu. Co dwa tygodnie wymieniamy jedną stylizację, a do pozostałych wprowadzamy nowe produkty. Część z nich jest dostępna tylko w pojedynczych egzemplarzach, inne w niewielkich seriach."

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.