Whiskas z nową recepturą i opakowaniem

Autor: pr 6 października 2015 12:19

Na półkach sklepów można znaleźć nowe opakowania mokrych karm Whiskas ze zmienioną recepturą. Oprócz ulepszonej smakowitości karmy, dostępne są już warianty dostosowane do wieku kota. Wszystkie zmiany wsparte są akcją pt.: „gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy”.

Zmiany wprowadzone w produktach Whiskas dotyczą kilku elementów. Nowe opakowania są bardziej czytelne, m.in.: uwzględniają informację o przedziale wiekowym kota, dla którego dana karma została przygotowana oraz wyraźniej opisano smak i teksturę (sos lub galaretka). Smakowitość produktów poprawiła się poprzez ulepszoną bazę mięsną, a także dzięki zastosowaniu większej ilości składników, m.in.: naturalnych tłuszczy zwierzęcych oraz wątróbki. Z receptury usunięto zaś dodatek składników roślinnych, a konkretnie mąki pszennej i zrównoważono poziom soli, co także pozytywnie wpłynęło na poprawę smaku. Ostatnią ze zmian jest nowa estetyka karmy – ciemniejsza galaretka i sos nadają atrakcyjny wygląd karmie, a mniejsze kawałki mięsne, ułatwiają zwierzęciu jedzenie.

Działania marki są wspierane przez marketing 360°, w tym emisje spotów reklamowych w TV, działania in-store (m. in. czytelne i łatwe do nawigowania ekspozycje), akcje samplingowe, testowanie produktów, loterię z nagrodami i działania online oraz PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,52

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.