Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wiceprezes Alma Market: Aby osiągać zyski, trzeba zmieniać strategię sprzedaży

Autor: TVN CNBC 16 maja 2013 13:19

Ten rok nie powinien być dla nas zły i dla handlu detalicznego też - mówi w rozmowie z dziennikarką TVN CNBC Mariusz Wojdon, wiceprezes Alma Market. Przyznaje jednak, że aby osiągać zyski, trzeba zmieniać strategię sprzedaży, gdyż klienci przestawili się na niższe ceny.

Delikatesy Alma Market zanotowały w I kwartale tego roku 5-proc. wzrost sprzedaży.

- Zeszliśmy z cenami niżej, bo taki jest rynek i oczekiwania, ale nadal mamy towary wysokiej jakości z wysokimi cenami. Delikatesy Alma działają w takim segmencie, że kryzys jest dla nas trochę mniej odczuwalny. Nawet jeśli notujemy odpływ klienta, jest on nieznaczny, a i tak koszyk zakupów nam rośnie. Przez szeroki wybór towarów poprawiamy marżę. Teraz rośnie rynek konsumentów świadomych, zwracających uwagę na jakość towarów, gdyż wola kupić mniej, chociaż za wyższa cenę - mówi Mariusz Wojdon.

Delikatesy Alma maja obecnie 38 sklepów w całym kraju, a ich liczba w tym roku jeszcze się zwiększy. - Jest to bardzo dobry czas na uruchamianie nowych sklepów - mówi Mariusz Wojdon. Otwieramy kolejne dwa w warszawskim i gdyńskim CH Klif, a do końca roku powstaną jeszcze 3 delikatesy Alma, zlokalizowane w Krakowie, Warszawie i Olsztynie.

Uruchamianie nowych sklepów, zdaniem Mariusz Wojdona, jest w obecnym czasie opłacalne. - Nakłady inwestycyjne są teraz nieco niższe, potaniały czynsze, tańsze są też dobra inwestycyjne. W handlu detalicznym wszystkie wiodące sieci zmieniają spoób działania, ale inwestują - podsumowuje Mariusz Wojdon.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,50

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.