Wiceprezes Carrefour Polska podsumowuje trzy kwartały inwestycji firmy w 2015 r.

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2015 09:18

Wiceprezes Carrefour Polska podsumowuje trzy kwartały inwestycji firmy w 2015 r. fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska na zakończenie trzeciego kwartału 2015 roku znacząco umocnił swoją pozycję na rynku. Nasze inwestycje w Polsce są przykładem skutecznej realizacji multiformatowej strategii ekspansji, której celem jest nie tylko zaoferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, ale także skoncentrowaniu się na oczekiwaniach klientów zarówno w kontekście cen, oferty jak również przyjemności z dokonywanych zakupów - mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych.

- Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe, a także 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 m. kw. GLA. Jako jedna z nielicznych sieci, Carrefour utrzymuje na polskim rynku wysoką dynamikę inwestycyjną - na przestrzeni ostatnich 9 miesięcy zakończyliśmy modernizację łącznie 13 hipermarketów, blisko 50 supermarketów oraz 4 centrów handlowych. Liczby te doskonale obrazują pracę jaką wykonaliśmy w tym roku w naszych obiektach, aby były one jeszcze bardziej przyjazne i atrakcyjne dla polskich klientów oraz aby najlepiej spełniały ich oczekiwania.W segmencie centrów handlowych, w minionym okresie na szczególną uwagę zasługują trzy duże inwestycje, które aktualnie realizujemy: Galeria Morena, Metropolitan Outlet i Galeria Zielone Wzgórze. Galeria Morena, która zostanie otwarta w drugim kwartale 2016 roku w Gdańsku, weszła obecnie w ostatnią fazę przebudowy. Wraz z końcem wakacji zakończyliśmy remodeling hipermarketu Carrefour, a w ostatnich miesiącach dołączyło do jej oferty 10 kolejnych znanych marek. Nowe umowy z najemcami nie tylko znacznie poszerzyły funkcje handlowe naszej galerii, ale również zbliżyły nas do poziomu 90% komercjalizacji tego obiektu - wylicza wiceprezes.

Kolejnym z projektów jest pierwsze w województwie kujawsko-pomorskim centrum wyprzedażowe Metropolitan Outlet Bydgoszcz, które powstanie z wyniku kompleksowego remodelingu galerii handlowej zlokalizowanej w Bydgoszczy przy Al. Jana Pawła II. W pierwszej fazie zaoferuje ono 11.500 m. kw. GLA oraz ponad 60 znanych marek outletowych.
- Co ważne, w niecały miesiąc po zaprezentowaniu tego projektu wspólne z White Star Real Estate oraz JLL, mamy już ok. 60% powierzchni zarezerwowanych przez znane marki modowe, obuwnicze i sportowe. Otwarcie nowego centrum po przebudowie zaplanowano na II kwartał 2017 roku - mówi Ronan Martin.

Trzecim z projektów jest rozbudowa i remodeling Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku, która po przebudowie zaoferuje ponad 20.000 GLA i 60 najemców. W najbliższych miesiącach Carrefour zaprezentuje kolejne centra handlowe ze swojego portfolio, które zostaną poddane modernizacji i rekomercjalizacji w 2016 roku.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.