Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wiceprezes Carrefour: Rośnie odwiedzalność naszych centrów handlowych

www.portalspozywczy.pl 16 grudnia 2013 19:55

Dla Carrefour Polska istotna jest synergia między centrami handlowymi, a hipermarketami Carrefour. Warto też poszerzać ofertę handlową, unowocześniać architekturę budynku i wprowadzać udogodnienia dla klientów. Dzięki temu centra handlowe Carrefour cieszą się stabilnym i systematycznie rosnącym wskaźnikiem odwiedzalności - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska.

W przypadku centrów handlowych Carrefour obecny w nim nasz hipermarket zapewnia stałą odwiedzalność również całego obiektu. Synergia między tymi dwoma formatami jest dla nas bardzo istotna - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Ronan Martin.
- Warto jednak tam, gdzie jest taka potrzeba i techniczne możliwości poszerzyć ofertę handlową lub unowocześnić architekturę budynku. Wprowadzać na przykład lepszą komunikację wnętrz centrum, czy dodatkowe udogodnienia dla klientów w postaci większego parkingu, stref rozrywki, czy infrastruktury dedykowanej kobietom z małymi dziećmi - dodaje.
Podkreśla też, że Carrefour Polska nie planuje wyburzania starych centrów, żeby postawić nowe, tak jak dzieje się to np. we Francji, chociaż jednak bardzo rzadko.
- Carrefour Polska absolutnie nie planuje wyburzania swoich centrów handlowych, wręcz przeciwnie aktywnie je rozwija oraz umacnia ich dotychczasową pozycję. Upatrujemy w naszych obiektach olbrzymi potencjał, czego dowodem są nie tylko kolejne umowy najmu, które podpisujemy w naszych centrach handlowych, ale również ponad 250 przedłużonych wynajmów, jakie miały miejsce tylko w ubiegłym roku - mówi Martin.
- Wyburzenia centrów handlowych zdarzają się bardzo rzadko i dotyczą przeważnie obiektów, w których handel przestał już wcześniej funkcjonować. Centra handlowe spółki, korzystając z siły marki Carrefour cieszą się stabilnym i systematycznie rosnącym wskaźnikiem odwiedzalności, jak również odpowiednimi wynikami finansowymi. Stąd też stanowią one w portfolio całej Grupy, istotny element, który będzie dalej rozwijany i umacniany - dodaje.
Francuski operator Carrefour poinformował właśnie, że postanowił stworzyć spółkę wyspecjalizowaną w zarządzaniu centrami handlowymi, w których działają hipermarkety wchodzące w skład sieci. Nowa spółka będzie odpowiedzialna za wszystkie europejskie rynki, na których obecny jest Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    4,88

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.