Wiceprezes Carrefoura: Trend prozdrowotny jest nadrzędny dla innych trendów

www.portalspozywczy.pl 18 maja 2018 13:04

Wiceprezes Carrefoura: Trend prozdrowotny jest nadrzędny dla innych trendów Robert Noceń, sekretarz generalny, wiceprezes zarządu Carrefour Polska. Fot. PTWP

– Wyraźnie widzimy – to już nawet nie jest trend, tylko megatrend – ukierunkowanie konsumentów na wszystko to, co kojarzy się ze zdrowiem, czyli poszukiwanie odpowiedniej jakości produktów. Moim zdaniem to jest główny trend, który napędza wszystkie dookoła – mówił Robert Noceń, sekretarz generalny, wiceprezes zarządu Carrefour Polska w trakcie debaty "Nowe trendy i nowi konsumenci na rynku spożywczym", która odbyła się podczas 10. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Tłumaczył, że zupełnie inaczej zachowuje się młodzież podczas zakupów online i stacjonarnych. – Zupełnie inaczej rozkłada się wśród młodych klientów forma dokonywania zakupów – jeśli robią je online, to zazwyczaj przez urządzenia mobilne. Dlatego dla nas ten trend mobilności, czyli m-commerce jest głównym kierunkiem rozwoju strategicznego. Stąd jest duży nacisk na to, żebyśmy  mogli konsumentom zapewnić pełną ofertę, do której będą mieli dostęp poprzez smartfony. Klikając jeden przycisk aplikacji mają mieć pełen dostęp do całej oferty naszych sklepów i wszystkich naszych usług.

Robert Noceń dodał, że kolejną rzeczą, na którą jest duży boom, to jest też sposób oferowania serwisu dla konsumentów. – Każdy z nas w zupełnie indywidualny sposób patrzy na formę dokonywania zakupów – czy one są codzienne, czy raz w tygodniu, czy robione pod domem, czy chcemy mieć dostawę do domu – to oczekujemy od detalistów zapewnienia dowolnej formy realizacji dostawy. Dlatego rozwijamy Click & Collect, mamy dostawy bezpośrednio do domu, mamy odbiory drive w naszych hipermarketach, dowozimy zakupy kurierem. Wprowadziliśmy jeszcze jeden sposób formy dostawy – aby konsumenci nawzajem robili sobie zakupy. Nazwaliśmy to SąSiatki i będziemy tę formę rozwijali i promowali – mówił.

– Widzimy też wiele działań u naszych partnerów, producentów żywności. Widzimy, że modyfikują swoją ofertę, zmieniają składy, poszukują coraz wyższej jakości produktów, dbając o to, żeby była zachowana jakość do ceny, ale widać wyraźną tendencję do tego, żebyśmy jedli zdrowiej i bardziej rozważnie. Moim zdaniem to jest główny trend, który napędza wszystkie dookoła – podsumował Robert Noceń.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6551
Ilość aktualnych ofert: 303040

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.