Wiceprezes sieci Piotr i Paweł: Życzyłbym sobie repolonizacji handlu

Autor: dlahandlu.pl 28 maja 2015 12:17

Wiceprezes sieci Piotr i Paweł: Życzyłbym sobie repolonizacji handlu fot. PTWP

- W ciągu najbliższych lat postępować będzie konsolidacja handlu, zarówno hurtowego, jak i detalicznego. Wyzywaniem dla sieci będzie retail branding - dziś konsumenci przestają widzieć różnice między sieciami, a przecież trzeba się odróżnić od konkurencji. Życzyłbym sobie także repolonizacji handlu. Dziś Polska jest krajem z największym wśród dużych europejskich państw udziałem handlu zagranicznego - mówił podczas konferencji KPMG Robert Krzak, wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

Wiceprezes Piotra i Pawła wskazał również kluczowe trendy w zachowaniach konsumenckich. - Pierwszym z nich jest fragmentaryzacja misji zakupowej. Kiedyś klienci wszystko kupowali w jednym miejscu, dziś robią to średnio u 8 operatorów. I ten trend będzie się umacniać.
Druga dostrzegalna tendencja to komodytyzacja artykułów spożywczych. Spada znaczenie brandu, a udział marek własnych rośnie. Dla klienta najistotniejszy jest stosunek jakości do ceny - mówił Robert Krzak.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.