Wiceprezes Tesco: Program "Gwaracja Satysfakcji" to rewolucja w świecie marek własnych

Autor: www.dlahandlu.pl 18 listopada 2013 10:52

Dla polskich klientów podstawowym kryterium wyboru sklepu na zakupy jest cena. Jednak – jak pokazują badania przeprowadzone na zlecenie Tesco – jakość i świeżość oferowanych produktów zawsze są w czołówce najważniejszych cech, jakich oczekujemy od sklepu. Zaś w przypadku świeżej żywności – to właśnie jakość i świeżość, bardziej nawet niż cena, decydują o tym, jaki sklep wybierzemy jako miejsce swoich zakupów - informuje sieć.

Jak podaje Tesco, w koszykach Polaków coraz częściej znajdujemy produkty z logo sieci handlowych. Klientów kusi niska cena, ale coraz częściej przekonuje też jakość. Według danych firmy PMR, wartość rynku marek własnych w Polsce wyniosła w 2012 roku już 33,8 mld zł. A to oznacza wzrost o 18,7 proc. w stosunku do roku 2011.

-  Jako pierwsza sieć handlowa na rynku dajemy naszym klientom "Gwarancję Satysfakcji" przy zakupie produktów marek własnych. Jesteśmy tak pewni jakości produktów z logo Tesco, iż umożliwiamy zwrot kosztów zakupionego produktu, gdy tylko klient ma w stosunku do niego jakiekolwiek zastrzeżenia – nawet wówczas, jeśli produkt po prostu nie trafi w jego gusta. Nasze podejście śmiało można nazwać rewolucją w świecie marek własnych. Po latach pracy nad stałą poprawą ich jakości i budowaniem zaufania klientów, dziś możemy dać Polakom Gwarancję Satysfakcji. Wierzymy, że ta inicjatywa pozwoli nam przekonać do marki Tesco jeszcze szerszą grupę klientów - pisze Anna Grabowska, dyr. działu zakupów, wiceprezes zarządu Tesco Polska.

W ramach programu "Gwarancja Satysfakcji", klient może skosztować i wypróbować każdy z produktów, jednak zwracany produkt musi zawierać przynajmniej 75 proc. zawartości opakowania. Podstawą do zwrotu jest paragon.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • dostawca 2013-12-04 19:04:23

    KOLEJNA WIELKA B Z D U R A.......Gdyby ta pani dała swoje pieniądze , to była by rewolucja...

    Współczuje Panu Tomaszewskiemu takich zastępców...

  • jaki 2013-11-19 15:53:02

    Pomysł raczej mocno ryzykowny... ale kto zabroni bogatemu kasę rozdawać.

  • jarek piegus 2013-11-19 09:17:16

    To mam rozumieć, iż teraz w TESCO można brać za darmo 25% zawartości wszystkiego co ma logo TESCO, dobre w takim razie mykam po 25 kg mięsa ze 100 kg wykorzystanego w ramach "testu" :D

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.