Wielka kawa z małej palarni? Astra!

Poznańska Palarnia Kawy Astra to marka znana nie tylko w stolicy Wielkopolski. Od ponad 45 lat – najpierw w palarni przy poznańskich Garbarach, a dziś w zakładzie w Starczanowie w gminie Nekla w Wielkopolsce - produkuje wyśmienitą kawę, którą pije już kolejne pokolenie. Nadszedł czas, by zrobić krok naprzód i pozostając wiernym tradycji, zrobić ukłon w stronę szerokiej grupy kawoszy.
TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE SMAKU
Największą siłą Astry jest jej autentyczność. Dzięki wiedzy, kompetencji i zaangażowaniu wszystkich pracowników, wyrobiła sobie markę kawy uczciwej, smacznej, bliskiej sercu. Astra od zawsze działa bezpiecznie dla środowiska, w zgodzie ze społecznym otoczeniem zakładu, dając miejsca pracy, wzmacniając więzi, wspierając dobre, społeczne inicjatywy. Po przeprowadzce do nowocześniejszego zakładu udało się zachować lokalny charakter, a jednocześnie wejść na nowy poziom technologiczny.
Opracowana przy udziale pracowników palarni oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu technologia usuwania z kawy substancji drażniących pozwala na zachowanie wyjątkowego smaku i aromatu a także wartości odżywczych i kofeiny. W zakładzie używane są wyłącznie najwyższej jakości surowce, a profile smakowe ustalane są we współpracy z włoskimi specjalistami. W efekcie powstaje kawa nie tylko pyszna, lecz także delikatna dla żołądka – Astra Łagodna w kilku wariantach: Tradycyjna, Espresso i nowość Crema.
NOWE SZATY ASTRY
Odpowiadając na oczekiwania rynku, postanowiono uporządkować całe portfolio produktów, uczynić je spójnym, czytelnym i widocznym na sklepowej półce. W tym celu stworzono nową architekturę marki, odświeżono logotyp i zaprojektowano nowy design opakowań, w którym ogromną rolę odgrywają kolory wyróżniające kategorie. Zabieg ten ułatwia konsumentom, przyzwyczajonym do poprzedniego wyglądu opakowań, odnalezienie ulubionego produktu na sklepowej półce, oraz umożliwia rozwój portfolio w przyszłości.
Pojawienie się nowości wspiera szeroko zakrojona akcja promocyjna, obejmująca różne, dopasowane do odbiorców kanały online i offline. Najpierw w mniejszych i większych miejscowościach pojawiły się billboardy. Dla wiernych marce od lat, preferujących tradycyjne środki przekazu odbiorców, przygotowano spoty telewizyjne. Zmiany przeszedł także oficjalny wirtualny profil Astry w najpopularniejszym portalu – na Facebooku. Przewidziane są liczne działania prokonsumenckie, jak np. konkursy w sieciach handlowych czy promocje w mediach społecznościowych.
Celem wszystkich tych działań jest pokazanie nowych opakowań kawy Astra Łagodna. Czytelnym komunikatem akcji promocyjnej ma być przekaz, że mimo zmian, Astra pozostaje sobą i zachowuje swój tradycyjny charakter. Hasłem, które opisuje całość kampanii jest - WIELKA KAWA Z MAŁEJ PALARNI.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 16:11 2020 r. bez debiutów na polskim rynku e-grocery?
- Sb 15:02 Xiaomi zorganizowało promocję: chętnych było tylu, że ... zamknięto sklep
- Sb 14:54 W najbliższą niedzielę sklepy otwarte
- Sb 11:09 Przejęcie na rynku mazowieckich hurtowni spożywczych
- Sb 08:36 W 2020 r. nie zrobimy e-zakupów w Netto. Sieć na razie nie myśli o sklepie...
- Sb 08:20 Od soboty turyści mogą wwieźć do UE tylko pięć typów owoców, np. ananasy i...
- Pt 14:32 Marka Under Armour wchodzi do Krakowa
- Pt 14:14 Konfederacja Lewiatan: Podatek handlowy powinien być naliczany od 1 stycznia...
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Do końca grudnia sklepy muszą złożyć wnioski o wpis do BDO
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Intermarche wycofuje się z Warszawy i Białej Podlaskiej. To już 12. sklep...
- 5 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 6 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
27,29
-
Śr
17,28
-
Min
12,87
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Lokal użytkowy, Ameryka, 5000.00 m², wynajmę lokal użytkowy
- Mieszkanie, Warszawa Targówek (Bródno), Malborska, 30.47 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Północ (Nowa Praga), Jana Młota, 58.40 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Wawrzyńca Surowieckiego, 53.00 m², wynajmę mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.