Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wielokanałość sprzedaży: Klient oczekuje spójności na poziomie cen, promocji i jakości obsługi

Autor: www.dlahandlu.pl 7 października 2014 10:50

Zaoferowanie klientom takiego modelu sprzedaży, który w oparciu o integrację kanału, zagwarantuje im spójne i płynne doświadczenie zakupowe, to dziś największe wyzwanie dla sektora retail - czytamy w raporcie "Omnichannel Commerce" Grupy Unity.

Dzisiejszy konsument bez względu na to, czy decyduje się pojawić w sklepie stacjonarnym, przejrzeć drukowany katalog, skorzystać z oferty online, zadzwonić do contact center czy wreszcie skorzystać z aplikacji mobilnej, oczekuje spójności na poziomie cen, promocji i jakości obsługi.

- Niestety, większość polskich tradycyjnych detalistów traktuje klientów kupujących przez internet jak całkowicie odrębna grupę, która nie odwiedza sklepów fizycznych i odwrotnie - klientów w sklepach tradycyjnych nie zachęca do korzystania z oferty online. To oznacza, że dystans, który dzieli nas do stanu rozwoju rynków Europy zachodniej (UK, Niemcy), jest wciąż ogromny - mówi Piotr Wrzalik, wiceprezes Grupy Unity.

O tym, że warto inwestować w strategię omnichannel commerce pokazują wyniki operacyjne największych detalistów takich jak Argos, John Lewis, Debenhams czy B&Q. Według raportu Forrester Research z grudnia 2011 r., 48 proc. detalistów, którzy przekształcili firmy w kierunku omnichannel oceniło, że przełożyło się to na wzrost przychodów, a jedna czwarta potwierdziła, że jest już widoczny wynikający z tego wzrost zysków.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.