Wierzyciele Piotra i Pawła mają więcej czasu na zgłaszanie uwag wobec spisu wierzytelności

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2019 10:36

Wierzyciele Piotra i Pawła mają więcej czasu na zgłaszanie uwag wobec spisu wierzytelności fot. materiały prasowe

Zarządca sieci Piotr i Paweł czyli Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja poinformował, że sędzia-komisarz wyznaczony w postępowaniach sanacyjnych: Piotr i Paweł S.A. w restrukturyzacji, Piotr i Paweł Detal sp. z o.o. w restrukturyzacji oraz Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. w restrukturyzacji przedłużył termin na zgłaszanie uwag do projektu spisów wierzytelności do 31 marca 2019 r.

Zainteresowani wierzyciele mogą do końca marca złożyć wniosek o udostępnienie projektu karty wierzytelności oraz uwagi co do przesłanej karty.

Zarządca podał, że z uwagi na liczbę wierzycieli nie będzie odsyłał uzupełnionych projektów karty wierzytelności. Prosi o weryfikację spisu wierzytelności składanego przez zarządcę w kwietniu 2019 r.

Przypomnijmy, że Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja 12 grudnia 2018 r. złożył sędziemu-komisarzowi plany restrukturyzacyjne dotyczące sieci Piotr i Paweł.

12 września 2018 r. sąd w Poznaniu otworzył postępowanie sanacyjne wobec sieci Piotr i Paweł. – Dzięki temu będzie możliwe przeprowadzenie planu restrukturyzacji. Zaległości finansowe będą zamrożone, ale później firma będzie musiała je spłacić. Aktualne zobowiązania finansowe będą natomiast regulowane na bieżąco – tłumaczył wtedy Aleksander Rosa, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.

Sieć w tym samym czasie rozpoczęła restrukturyzację opartą na trzech filarach: organizacyjnym, handlowym i nieruchomościowym. W ramach filaru organizacyjnego rozpoczęto proces ujednolicenia zarządów w Grupie Piotr i Paweł, czyli spółce matce sieci, Piotrze i Pawle, czyli spółce odpowiedzialnej za zakupy, marketing, magazyn centralny i część administracji, oraz Piotrze i Pawle Detalu, czyli spółce odpowiedzialnej za sklepy – zarówno własne jak i franczyzowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Tesco, na pewno nie extra 2019-04-03 16:24:36

    ~Tesco extra,

    Powiedzmy sobie szczerze pan Mareczek był od poczatku pusty jak dzban. Nigdy nie miał zielonego pojęcia o handlu a rzucane bez ładu i składu słówka „grocerka” i „range” miały robić wrażenie profesjonalizmu. Codzienne na poczatku jego bytności spotkania z działem handlowym bardzo szybko zakończyły się bo ludzie zaczęli zadawać konkretne pytania a podpowiedź na nie wymagała choćby podstawowej wiedzy, której pan M nie posiadał ani wtedy ani dziś. To oczywiście jest żenada by biorąc takie pieniądze nie mieć pojęcia o firmue ale ten pan nie zna takiego uczucia jak obciach. Tutaj jest skok na kasę i tyle, agencja reklamowa pana Mieka podpisującego się M. to kolejna z rodziny, która się tuczy na „PiP” ale chyba czas ten dobiega końca. Kolejne „tuzy” handlu równie błyskotliwe jak Mareczek czyli Izka i Anka, zwana „Pusią” chyba powoli sprzątają biurka. Trzeba będzie w końcu pójść do uczciwej pracy. Dobrobyt za lansowanie firm swoich znajomych dobiega końca.

  • Tesco extra 2019-04-03 09:10:02

    Teraz ci na gorze robia wszystko aby kosztem bankruta dorobic do skromnej emerytury - mam wrazenie ,ze pomysly sie skonczyly .

  • Zajączek 2019-04-02 11:38:21

    Może przeciągać ..ta Wielkanoc na pewno tam nie będzie powodem do świętowania. Sklepy wyglądają jak w latach 80-tych. Ze słodyczy chyba tylko bardzo zdesperowanych przyciągnie Terravita, herbat Williams ludzie nie chcą nawet za darmo. Ach Izka co Ty jeszcze wymyślić by ostanie miesiące pożyć dostatnio. Takiego skoku na kasę juz nigdy nie powtórzysz to pewne. Nawet Mareczek nie pomoże.

ZOBACZ WSZYSTKIE (21)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 1185
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.