Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wiktoria Wejchert inwestuje w sieć Friends

www.portalspozywczy.pl 5 grudnia 2013 20:06

Wiktoria Wejchert inwestuje w sieć Friends

Z końcem listopada na polski rynek gastronomiczny weszła marka gastronomiczna Friends, założona przez Capital36 - fundusz powołany przez Victorię Wejchert. Do końca 2015 r. planowane jest otwarcie 20 lokali w Warszawie. Docelowo Friends planuje rozwój sieci na terenie całej Polski.

Punkty gastronomiczne Friends znajdować się będą w najbardziej popularnych lokalizacjach biurowych i komunikacyjnych dużych miast, centrach handlowych czy stacjach metra. Pierwszy lokal Friends mieści się przy ulicy Śliskiej 10 (wejście od al. Jana Pawła II) przy Rondzie ONZ w Warszawie obok biurowców Rondo 1 i Warsaw Financial Centre. Drugi lokal otwarty zostanie w styczniu 2014 r. przy stacji metra Wawrzyszew.

- Pomysł na lokal typu Friends zrodził się w trakcie mojego pobytu i pracy w Londynie, gdzie działa wiele miejsc, które umożliwiają jedzenia świeżych i zdrowych posiłków w krótkim czasie - mówi Victoria Wejchert, współzałożycielka sieci Friends.

Sieć Friends charakteryzuje się tym, że sprzedaje przez cały dzień świeże i smaczne posiłki. Menu obejmuje m.in. dania śniadaniowe, bogaty wybór kanapek, lekkie sałaty, zupy, ciasta i zdrowe przekąski oraz ciepłe napoje, wody czy soki. Średni koszt posiłku to 10 zł.

Maksymalny czas od wejścia do zakupu produktu w każdym lokalu sieci Friends to pięć minut. Posiłki, które proponuje marka, są przygotowane codziennie ze świeżych i zdrowych składników zapewnianych w większości przez lokalnych dostawców. Sieć posiada także kuchnię centralną, która dostarcza produkty do poszczególnych punktów sieci. Dania z menu Friends przygotowywane są codziennie na miejscu.

Friends wypieka pieczywo - także popołudniu - i korzysta z własnej piekarni w lokalu. Wszystkie dania są dostępne w ofercie tylko przez jeden dzień. Kanapki niesprzedane w ciągu dnia trafią natomiast na cele charytatywne.

Wszystkie dania w ofercie przyrządzane są według oryginalnych, autorskich przepisów, które opracowane zostały specjalnie na potrzeby sieci przez Roberta Skubisza - szefa restauracji Amber Room w Warszawie.

- Analizując polski rynek gastronomiczny, zwróciliśmy uwagę, że brakuje na nim punktów szybkiej obsługi odpowiadających w pełni potrzebom współczesnego konsumenta. Oczekiwania są jasne - jedzenie powinno być smaczne, zdrowe i w przystępnej cenie. Drugim elementem, który stanowi naszą przewagę konkurencyjną są lokalizacje, w których znajdują się punkty Friends. Wybieramy miejsca, które są najdogodniejsze dla klientów, którzy zmierzają do pracy lub udają się na szybki lunch - mówi Victoria Wejchert.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,91

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.