Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wina stołowe sprzedają się coraz lepiej w sklepach poniżej 300 mkw.

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2015 13:27

10 proc, w skali roku i 18,3 proc. w skali ostatnich dwóch miesięcy - taki wzrost w 2014 r. zanotowała kategoria win stołowych, sprzedawanych w sklepach o powierzchni poniżej 300 mkw. W tym samych czasie wzrost kategorii w sklepach powyżej 300 mkw. osiągnął odpowiednio w skali roku i w ciągu ostatnich dwóch miesięcy: 4,2% i 1,4 %. Dane te pochodzą z badań przygotowanych przez firmę Nielsen, obejmujących okres: luty 2014 - styczeń 2015.

Wartość segmentu win stołowych to obecnie ponad 1,4 miliarda złotych. Rośnie również sprzedaż win wytrawnych, które przez lata ustępowały winom słodkim i półwytrawnym. Z badań wynika, że ich sprzedaż wzrosła w zeszłym roku o 24%. Przybywa również amatorów win słodkich - ta kategoria zanotowała wzrost na poziomie 18%.

- Cieszy nas fakt, że Polacy co raz chętniej kupują wina w mniejszych sklepach. Naszym zdaniem, to efekt znacznego polepszenia oferty kategorii w tego typu placówkach. Widzimy w tym zjawisku spory udział Faktorii Win, która stara się uświadomić właścicielom sklepów jak dobre zarządzanie kategorią win w sklepie może przynieść realny zysk oraz wspiera ich, dostarczając narzędzia sprzedażowe i przede wszystkim wina dobrane do potrzeb Polaków. - komentuje Michał Groniewski, dyrektor marketingu w Grupie Eurocash.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,50

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.