Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wipasz: Sieci promują sprzedaż drobiu paczkowanego

www.portalspozywczy.pl 30 marca 2015 16:18

Głównym trendem na rynku mięsa drobiowego jest stopniowy wzrost popularności mięsa paczkowanego. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku zainwestowaliśmy w linie naważające i pakujące – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Zielonka, kierownik Działu Marketingu w Zakładzie Drobiarskim Wipasz.

Wartość i wielkość polskiego rynku drobiu w zeszłym roku wzrosła o około 7 proc. - W tym roku i w latach kolejnych należy się spodziewać dalszego wzrostu, choć jego tempo spadnie – prognozuje Anna Zielonka. 

Zwraca uwagę, że dla dużych zakładów produkcyjnych wciąż rosnącym kanałem dystrybucji jest eksport. - Jeśli chodzi o rynek krajowy rośnie udział w sprzedaży sieci detalicznych a szczególnie dyskontów. Klienci stopniowo odchodzą od zakupów drobiu na stoisku tradycyjnym na rzecz mięsa paczkowanego promowanego przez sieci – zauważa Zielonka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.