Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wirtualny sklep Frisco.pl powraca na ulice Warszawy

Autor: pr/dlahandlu.pl 16 czerwca 2014 11:17

Ponad sto wirtualnych samochodów Frisco.pl rozpoczęło mobilną sprzedaż na ulicach stolicy. Warszawiacy przez miesiąc będą mogli kupić z nich różnorodne produkty codziennego użytku za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl. Akcję wspiera kampania promocyjna w internecie, działania PR i w social media.

- Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu - mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl.

- Nasza akcja pokazuje, jak naturalnie Frisco wpisuje się w zmieniające potrzeby konsumpcyjne współczesnych Polaków. Dzięki mobilnym rozwiązaniom mogą otrzymywać produkty o najwyższej jakości, nie tracąc przy tym czasu. Śmiało można powiedzieć, że dzięki Frisco zyskujemy dwie godziny na realizację swoich pasji - dodaje prezes Frisco.pl.

Wraz z uruchomieniem wirtualnych samochodów-sklepów Frisco wprowadza nową ulepszoną aplikację mobilną. Pobiera się ją na smartfony działające w systemie Android bądź iOS poprzez zeskanowanie odpowiedniego QR kodu bezpośrednio z Frisco Vanów. Można z nich kupić różnorodne artykuły spożywcze, w tym świeże warzywa i owoce, nabiał, słodycze i napoje skanując ich kod kreskowy czy robiąc nawet zdjęcia wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Oferta obejmuje też produkty dla najmłodszych, chemię gospodarczą i środki czystości. Wybrane produkty zostaną zapamiętane w koszyku, a klienci będą mogli dokończyć swoje zakupy w dowolnym czasie i miejscu.

- Nasze mobilne sklepy stanowią połączenie tradycyjnych form sprzedaży z nowoczesnymi technologiami. Po raz kolejny chcemy zainspirować warszawiaków do uczestniczenia w nietypowej formie interakcji miejskiej. Liczymy, że wielu mieszkańców stolicy, choćby dla zabawy, zechce wypróbować nasze innowacyjne rozwiązania, a jednocześnie odkryje korzyści wynikające z robienia zakupów spożywczych na Frisco.pl - dodaje Przemysław Matul, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Najnowszej akcji Frisco towarzyszy konkurs organizowany na stronie e-supermarketu. Wygrać w nim można karty podarunkowe na wakacyjne wycieczki o łącznej wartości 60 tys. zł. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.