Właściciel Frisco.pl inwestuje w narzędzie do optymalizacji kosztów

Autor: dlahandlu.pl 13 października 2014 09:29

LepszaOferta.pl to nowe narzędzie do optymalizacji kosztów generowanych przez gospodarstwa domowe i firmy. To platforma skupiająca dostawców wielu usług. Dzięki innowacyjnej technologii, umożliwia łatwe i szybkie przesyłanie zdjęć rachunków do serwisu za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Ruszył serwis LepszaOferta.pl, który pomaga obniżać koszty prądu, wody, usług telekomunikacyjnych, kredytów, ubezpieczeń, a nawet gazu. Nowością, jaką wprowadza, jest specjalna aplikacja mobilna, który dzięki technologii rozpoznawania tekstu, odczytuje dane z rachunków i przesyła je na giełdę ofert. Serwis oprócz oszczędzania, pozwala również zarobić dodatkowe pieniądze, dzięki programowi cashback. Jego udziałowcem został fundusz MCI Management, który docelowo planuje zainwestować 6,5 mln zł.

System, z pomocą technologii rozpoznawania tekstu, sam wypełnia wszystkie potrzebne pola i umieszcza ofertę na specjalnej giełdzie. Gdy tylko znajdzie korzystniejsze rozwiązanie, przesyła spersonalizowaną ofertę. Serwis jest odpowiedzą na dążenie polskiego rynku do pełnej deregulacji w sektorze finansowym, telekomunikacyjnym, ubezpieczeniowym i energetycznych. Dzięki temu klienci będą mieli pełną swobodę wyboru dostawców, optymalizując przy tym własne koszty. Według szacunków, w ciągu najbliższych kilku lat, nawet milion Polaków zmieni dostawcę energii elektrycznej lub gazu. Założyciele serwisu liczą, że Polacy będą szukać lepszych warunków świadczenia usług tak samo chętnie, jak sąsiedzi z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Skandynawii.

Ważnym narzędziem, dostępnym w ramach serwisu LepszaOferta.pl, jest program partnerski. Dzięki niemu możliwe jest nie tylko obniżanie własnych rachunków, ale również otrzymywanie prowizji za rachunki znajomych oraz rodziny. 

Startup został założony przez Pawła Słowiakowskiego, który zainwestował w niego milion zł. W ubiegłym miesiącu serwis pozyskał kolejnego udziałowca - Internet Ventures FIZ. Fundusz z grupy MCI Management (MCI, właściciel Frisco.pl), wspólnie z Krajowym Funduszem Kapitałowym(KFK) docelowo zainwestuje w niego 6,5 mln zł. Pierwsza transza finansowania wyniosła 2 mln zł. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ekonsulting 2015-06-26 00:12:09

    aplikacje i strony ułatwiające porównanie ofert:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,81

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.