Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Właściciel sieci KFC i Starbucks zanotował wzrost sprzedaży o 15 proc.

Autor: wyborcza.biz 25 października 2013 12:21

Wrocławski AmRest szacuje, że od początku lipca do końca września sprzedaż w 698 prowadzonych przez niego lokalach wzrosła średnio o ponad 15 proc., do 697 mln zł.

AmRest Holdings prowadzi w Polsce na zasadach franczyzy m.in. sieci fast food pod marką KFC i Burger King, kawiarnie Starbucks oraz pizzerie Pizza Hut. Holding działa też w Europie Środkowo-Wschodniej (Czechy, Węgry, Bułgaria, Rosja, Serbia), w Hiszpanii (marka La Tagliatella) i w Chinach (marki Blue Frog i KABB).

W trzecim kwartale sprzedaż w lokalach działających w Europie Środkowo-Wschodniej (w tym także w Polsce) wzrosła w przeliczeniu na złote do 415 mln zł, czyli o 7,7 proc wobec ubiegłego roku. Sprzedaż na tzw. nowych rynkach wyniosła 35,4 mln zł.

W Europie Środkowo-Wschodniej AmRest stawia przede wszystkim na rozwój barów szybkiej obsługi KFC. Ma już ich 364 w Polsce. W pierwszej połowie roku wrocławska firma otworzyła dziesięć nowych lokali, m.in. w centrach handlowych. AmRest wchodzi też w lokalizacje wolno stojące typu Drive Thru - w dużych i średnich miastach, a także przy drogach ekspresowych oraz autostradach.

Spółka planuje dalszy rozwój sieci Burger King w tempie trzech-czterech otwarć nowych restauracji rocznie oraz ekspansję Starbucksa w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.