Właściciel sieci Netto chce ograniczyć ilość marnowanej żywności

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2018 12:16

Duńska Salling Group, właściciel m.in. sieci Netto, ogłosiła partnerstwo z organizacjami Stop Spild Af Mad oraz FødevareBanken. Razem będą podejmować działania, mające zapobiegać marnowaniu żywności.

Badania wykazały, że każdego dnia w Danii wyrzucane jest około 2000 ton żywności, a roczna ilość odpadów żywnościowych w tym kraju wynosi 70 000 ton.

Partnerstwo zostało nazwane "Dania przeciwko marnotrawstwu żywności" i będzie zachęcać  konsumentów i dostawców do przyłączenia się do walki z marnotrawieniem żywności oraz do większej przejrzystości w sposobie radzenia sobie z tym problemem.

Salling Group, która zarządza sieciami Føtex, Netto i Bilka, zachęciła do wzięcia udziału w projekcie około 17 dostawców. Cel to zmniejszenie o połowę odpadów żywnościowych do 2030 r.

- Jest to ambitna inicjatywa i jestem dumny, że my i szereg największych firm w kraju będziemy ściśle współpracować, aby podołać temu wyzwaniu - powiedział Per Bank, dyrektor generalny Salling Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,83

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.