Właściciele sklepów stacjonarnych korzystają z zakupów przez platformy online

Autor: dlahandlu.pl 23 października 2017 14:48

Ponad 37.840 polskich handlowców zarejestrowało się na europejskiej platformie zakupowej zentrada. To około 10 proc. wszystkich zarejestrowanych na platformie.

41 proc. polskich przedsiębiorców zajmuje się tradycyjnym handlem stacjonarnym. - W Polsce tak jak w pozostałej części Europy, przedsiębiorcy umiejscowieni w mniej zaludnionych częściach kraju coraz częściej wykorzystują zalety nowoczesnych form zakupu towaru online - stwierdza Bertold Görlich, przedstawiciel zentrada.pl z siedzibą w Opolu.

Platforma zakupowa zentrada oferuje mniejszym sklepom łatwy dostęp do europejskich dostawców, którzy mogą szybko dostarczyć zamówiony asortyment, przy zachowaniu niezależności sklepu.

„Dzięki wykorzystaniu centralnego systemu zamówień i płatności b2b realizujemy transakcje handlowe zarówno o charakterze krajowym jak i międzynarodowym w całej Europie - stwierdza zentrada CEO Ingo Schloo.

Rola zentrady w tym procesie sprowadza się do pewnego rodzaju „katalizatora”, który to przyśpiesza proces digitalizacji w obszarze handlu non-food.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,59

  • Min

    0,87

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8658

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.