Wrocław nie chce więcej galerii, miasto stawia na ulice handlowe

Autor: wroclaw.wyborcza.pl 20 kwietnia 2017 12:20

We Wrocławiu nie powstanie już żadna wielka galeria. Urzędnicy chcą wzmocnić rolę ulic handlowych i postawić na targowiska - tak wynika z nowego dokumentu o kierunku zagospodarowania przestrzennego miasta - podaje wroclaw.wyborcza.pl

Stolica Dolnego Śląska ma 18 centrów handlowych, a działające w nich sklepy zajmują 654 tys. m kw. Jedna galeria przypada na ponad 43 tys. mieszkańców..

Nowa strategia ratusza, która mówi o ograniczeniu centrów handlowych, została zapisana w opublikowanym w środę przez BRW „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Wrocławia”. Wskazuje ono jak powinno rozwijać się miasto.

Urząd organizuje od dzisiaj konsultacje społeczne. Pierwsze zaplanowano w Centrum Kultury Agora przy ul. Serbskiej o od godz. 17 do 19.

Więcej na wroclaw.wyborcza.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.