Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wspólna promocja Frugo, Heyah i T-Mobile

Autor: pr 6 listopada 2014 11:04

Z początkiem listopada wystartowała nowa promocja konsumencka przygotowana dla fanów Frugo oraz użytkowników Heyah i T-Mobile na kartę. Na etykietach limitowanych butelek i puszek napoju znaleźć można unikalne kody na darmowy internet. W zależności od pojemności Frugo, bonusowe pakiety internetu dostępne będą w dwóch wariantach: 100 lub 300 MB.

Punkt Dojenia Internetów to nowa akcja , umożliwiająca zyskanie pakietów internetu za darmo. Dzięki unikalnym kodom, znajdującym się na wewnętrznej stronie etykiet FRUGO i FRUGO Lemo, użytkownicy Heyah i T-Mobile na kartę otrzymają darmowe pakiety danych. Za FRUGO o pojemności 250 ml i 300 ml przysługiwać będzie 100 MB do wykorzystania przez jeden dzień, a za pojemność 750 ml - 300 MB na trzy dni.

Na stronie dojenieinternetow.pl kody można wymieniać na promocyjne gadżety FRUGO. Na użytkowników serwisu czeka także konkurs foto, polegający na przedstawieniu najbardziej kolorowego napoju w niecodziennej sytuacji. Co tydzień - do 4 stycznia 2015 r. - najciekawsze kadry nagradzane będą smartfonami Samsung.

Co więcej, klienci sieci Biedronka, którzy zakupią promocyjną edycję FRUGO w okresie 3 listopada - 5 grudnia i wyślą SMS o treści DOJE na numer 70120, już 6 grudnia otrzymają wiadomość z kreatywnym zadaniem do wykonania. 10 najlepszych autorów zostanie nagrodzonych tabletem.
Promocja potrwa do 31 marca 2015 r. lub do wyczerpania zapasów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,59

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.