Wybory parlamentarne: Przez żołądek do serca

19 października 2015 13:15

Wybory parlamentarne: Przez żołądek do serca fot. Facebook/Hity Kampanii Wyborczych

Ulotki, długopisy, breloczki? To już przeszłość. Kandydaci szukają oryginalnych pomysłów na wypromowanie swojej osoby i zapisanie się w pamięci wyborców. Wielu próbuje sprawdzonej metody: przez żołądek do serca.

Dawid Krystek, kandydat Zjednoczonej Lewicy, rozdawał mieszkańcom Szczecina pączki. Jan Dobrzyński, startujący z list Prawa i Sprawiedliwości, przekonywał do siebie cukierkami, lider lubelskiej listy Zjednoczonej Lewicy Janusz Palikot częstował przechodniów herbatą ziołową, podkreślając, że nie ma nic wspólnego z marihuaną. Z kolei Józef Godlewski, kandydat komitetu Kukiz’15 przed jedną z lubelskich szkół rozdawał uczniom kawę.

Stanisław Gawłowski, kandydat Platformy Obywatelskiej z Koszalina, zdecydował się osłodzić mieszkańcom życie lizakami ze swoją podobizną.

Jan Łopata z PSL postawił natomiast na miód. Nadrukował na nim swoją ulotkę wyborczą z napisem: „Doświadczenie które przynosi owoce”. Można powiedzieć, miód na serce wyborcy…

Marta Wcisło z Lublina, startująca z list PO, przekonuje do siebie kanapkami.

Gadżety spożywcze mają jedną zaletę – smakują, ale ich wadą jest to, że wyborcy szybko o nich zapominają. Być może dlatego Wojciech Sosnowski, kandydat PO z Białej Podlaskiej, zdecydował na bardziej trwały upominek – sosny. Drzewek miał podobno 5 tys. Na trwały gadżet postawiła także Joanna Mucha. Wyborców przekonuje do siebie – pilniczkiem do paznokci. Umieściła na nim swoje… oczy.

Nie wieje też nudą u kandydata komitetu Kukiz’15 z Opolszczyzny, Marka Piaseckiego. Przekonuje do swojej kandydatury zapałkami. Na pudełku nadrukował hasło wyborcze: „spalmy system!”.

Dość ciekawy sposób na przyciągnięcie uwagi wyborców znalazł Dariusz Nowak, kandydat PSL z Krakowa, były rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji oraz były rzecznik prasowy Małopolskiej Komendy  Policji. Kandydat PSL rozdaje wyborcom płyn do mycia naczyń, obiecując na jego etykiecie, że „umyje polską ulicę z zagrożeń”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.