Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wykorzystał lukę w programie lojalnościowym Starbucksa, ma darmową kawę do końca życia

Autor: Business Insider 21 sierpnia 2015 14:11

Wykorzystał lukę w programie lojalnościowym Starbucksa, ma darmową kawę do końca życia Klient wyrobił sobie 365 kart lojalnościowych, fot. Fotolia

Pewien pomysłowy Amerykanin znalazł sposób na to, jak wykorzystać lukę w programie lojalnościowym sieci kawiarni Starbucks. Dzięki rozwiązaniu, na jakie wpadł, może cieszyć się darmową kawą do końca życia - donosi "Business Insider".

Klient wpadł na pomysł, aby wyrobić sobie 365 kart lojalnościowych Starbucksa. Rejestracja karty w systemie gwarantuje jej posiadaczowi darmową kawę w dniu urodzin. Pomysłowy klient zarejestrował każdą z zakupionych kart, podając inną datę urodzin. Dzięki temu od tamtej pory codziennie pojawiając się w Starbucksie może odbierać urodzinową kawę za darmo.

Najniższe doładowanie karty lojalnościowej w amerykańskim Starbucksie wynosi 5 dolarów, co oznacza, że aby aktywować 365 kart, klient musiał wydać minimum 1825 dolarów. Pomimo wysokiego, jednorazowego wkładu, jest to jednak dla Amerykanina opłacalna inwestycja. Po pierwsze, zagwarantowała mu darmową kawę do końca życia (za wyjątkiem przypadającego raz na cztery lata 29-go lutego). Po drugie, wciąż może wykorzystać swoje 1825 zdeponowanych dolarów na inne produkty dostępne w Starbucksie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bankster 2015-08-24 11:19:22

    Myślę, że to chwyt marketingowy, żeby reszta klientów zakochanych w Starbucksie poszła jego śladem i wykupiła 365 kart za ok. 7 000 zł!

  • mini151 2015-08-23 01:11:40

    Biorąc pod uwagę, że większość kart lojalnościowych ma jakiś "termin ważności" to po wykorzystaniu 1.ej np 9stycznia i odlozenie jej na półkę i kolejnym wykorzystaniu jej dopiero za rok to prawdopodobieństwo ze kartą będzie ważna jest nie zbyt duże zwlaszcza dziś kiedy firmy się szybko rozwijają a bazy danych są wciąż uaktualnianie. A nawet jeśli chciałby odświeżyć jej żywotność poprzez wykorzystanie jej w innym dniu roku (pomijając te 5 dolarów, które już zdeponowal) to i tak musiałby dopłacać do "interesu" jakim są te darmowe kawy.

  • Pawior 2015-08-21 19:18:58

    i wstawił sobie osobna szafke, żeby je trzymać

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.