Wystartowała telewizyjna kampania wody Kinga Pienińska

Autor: pr 2 lutego 2015 13:05

1 lutego wystartowała pierwsza w tym roku kampania telewizyjna Kingi Pienińskiej naturalnej wody mineralnej klasy Premium. Kampania potrwa pełny miesiąc i obejmie takie stacje telewizyjne jak: Polsat, TVP, TVN i kanały tematyczne tychże stacji.

Marka pozostaje wierna hasłu, które zaczęła promować w ubiegłym roku: "Kinga Pienińska Czysty smak Pienin".

- Będziemy w 2015 konsekwentnie podkreślić fakt, że swój wyśmienity smak i jakość Kinga zawdzięcza pienińskiemu rodowodowi, który jest cechą unikalną na rynku wód mineralnych. Jednak w przygotowanych przekazach, nie ograniczymy się tylko do kwestii górskiego pochodzenia, tak ważnego dla konsumenta. Autentyczność tej wody bierze się przede wszystkim z jej naturalnych walorów. Byliśmy pierwszą na rynku marką podkreślającą niskosodowość wody, czyli już od kilkunastu lat. Jako jedni z pierwszych wstawiliśmy na etykiety polską flagę. Dzisiaj wielu producentów używa tych argumentów. Zdecydowaliśmy wewnątrz firmy, że pozostaniemy wierni cechom, które od lat silnie identyfikują markę Kinga Pienińska i które stanowią o jej autentyczności - wyjaśnia Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki.

Materiał do kampanii telewizyjnej powstał latem ubiegłego roku w Pieninach. Wykorzystano w nim autentyczne ujęcia z Sokolicy z widokiem na Pieniński Park Narodowy i reliktową sosnę na szczycie, najbardziej charakterystyczny symbol Pienin, który od lat widnieje również na wszystkich etykietach wody. Za realizację kampanii odpowiada Dom Mediowy Easy Media/ OMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,16

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.