Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wzbogacona oferta mody męskiej w Millenium Hall

Autor: pr 23 marca 2016 15:14

Bogaty i różnorodny segment mody męskiej w Millenium Hall wzmocniły dwie nowe, regionalne marki - V.Gianni i Ozzano. Salony zajmują kolejno 67 i 80 mkw. i zlokalizowane są na poziomie 1 Millenium Hall.

Ozzano to firma zajmująca się segmentem odzieży męskiej, która swoją działalność zapoczątkowała w 1996 roku. W ofercie salonu znajdują się marki tj. Reskonfex, Vestus, Kastor, Pilpol, Ampex, Teer, Votum. 

Vito Gianni jest polską marką o włoskiej jakości i precyzji. Posiada szeroką ofertę odzieży męskiej. 

Millenium Hall to największe Centrum Kulturalno-Handlowe w Polsce południowo-wschodniej.
Na łącznej powierzchni ponad 56 tys. mkw (GLA) Klienci mogą znaleźć blisko 250 sklepów, m.in. salony grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti), grupy LPP (Reserved, Reserved Kids, Cropp Town, House, Mohito, Sinsay), a także H&M, C&A, Cubus, New Yorker, Promod, Kazar, Vistula, Wólczanka, W. Kruk, Apart, Hebe, SuperPharm, Sephora, a’Tab, English Home, Piotr i Paweł, Media Expert, Intersport. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anko 2016-03-23 16:48:31

    Akurat co do mody to chodzę do sklepów, mierzę, a potem kupuję w necie i podobnie z elektroniką z media expert, szczególnie jak duże gabaryty i to samo ze spożywką.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.