Żabka chce pozyskać nowych klientów wśród rzeszy 18 mln kawoszy

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2018 12:57

18 milionów Polaków pije kawę „na mieście”. Żabka startuje z nową akcją, która przekona kawoszy do oferty siec. O do połowy listopada br. rozda dwieście tysięcy specjalnych kubków na darmową kawę w Żabka Café.

Rano pod wybranymi sklepami Żabka z nowym logo, zlokalizowanymi w 27 miastach w Polsce, można otrzymać kubek o pojemności 200 ml uprawniający do darmowej kawy w Żabka Café. Należy podejść do kasy z kubkiem, aby sprzedawca zeskanował kod i nalać sobie kawy. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości możliwości zakupu kawy w sklepach Żabka oraz pozyskanie nowych klientów.

Sieć wprowadziła punkty kawowe w 2012 roku i ma ponad 3,3 tys. punktów Żabka Café. Najczęściej wybieraną kawą w Żabce jest latte. Okazuje się, że Polacy najczęściej kupują kawę do południa, w godz. 7.00-15.00. Jesienią sprzedaż kawy rośnie kilkukrotnie.

Żabka liczy ponad 5200 placówek prowadzonych przez przeszło 3500 franczyzobiorców. 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie funkcjonuje 2500 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,48

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.