Żabka podszkoli studentów z Big Data w Dolinie Krzemowej

Autor: dlahandlu.pl 30 stycznia 2019 10:57

Żabka podszkoli studentów z Big Data w Dolinie Krzemowej fot. materiały prasowe

Sieć sklepów Żabka, należąca do funduszu CVC Capital Partners, przygotowała specjalny projekt dla studentów ekonometrii, matematyki oraz informatyki. W pierwszym kwartale 2019 roku ruszy konkurs Big Data z Żabką. Najlepszy innowacyjny pomysł stworzony przez studentów zostanie nagrodzony wyjazdem do amerykańskiego centrum technologicznego.

Głównym założeniem projektu jest opracowanie przez studentów ciekawych i praktycznych rozwiązań wykorzystania danych. Przy ich przygotowaniu młodzi ludzie będą pracować z Big Data, które udostępni im firma Żabka Polska, przy wykorzystaniu metod Artificial Intelligence oraz Machine Learning.

- Studenci, których pomysł zostanie uznany za najbardziej innowacyjny, rentowny oraz funkcjonalny w nagrodę będą mogli odwiedzić  centrum amerykańskiego przemysłu nowych technologii, czyli Dolinę Krzemową. W jej pobliżu znajdują się uniwersytety i rządowe centra badawcze, ale co szczególnie do niej przyciąga to fakt, że swoje siedziby mają tam światowe korporacje z branży technologicznej, takie jak Apple, Google czy Facebook. To marzenie wielu młodych ludzi z całego świata, które dzięki projektowi Żabki będzie dla polskich studentów praktycznie na wyciągnięcie ręki - opisuje Żabka.

- Żabka aktywnie współpracuje na wielu płaszczyznach z uczelniami wyższymi w całej Polsce. Z jednej strony, bardzo mocno docenia umiejętności młodych, zdolnych Polaków, których pragnie wspierać w dalszym rozwoju. Z drugiej, zdaje sobie sprawę, że pojawił się nowy konsument, do którego także stara się dotrzeć oraz odpowiedzieć na jego potrzeby i oczekiwania. To konsument bardziej wymagający i świadomy, który korzysta z nowoczesnych rozwiązań na co dzień - pisze sieć.

– Nie od dziś polscy studenci kierunków technicznych uważani są za bardzo zdolnych i kreatywnych, a ich prace i wkład intelektualny znajdują uznanie na całym świecie. To młodzi ludzie najlepiej znają i codziennie korzystają z bardzo zróżnicowanych narzędzi technologicznych. Dlatego w czasach, w których świat online coraz bardziej zaciera się ze światem offline, to oni będą mieć ogromny wpływ na rozwój wszystkich branż, w tym także i handlu detalicznego – komentuje biuro prasowe sieci Żabka.

Sieć od lat inwestuje w nowoczesne rozwiązania technologiczne i digitalowe. W obszarze infrastruktury IT była jednym z pierwszych użytkowników oprogramowania SAP w Polsce. Obecnie działa intensywnie w kierunku uruchomienia nowej aplikacji mobilnej dla klientów, która umożliwi personalizację oferty i komunikacji. W zeszłym roku pokazała wizję „sklepu jutra”, w którym znajdą się m.in. inteligentne półki i kasy rozpoznające produkty. Żabka jest w fazie transformacji cyfrowej, w ramach której współpracuje m.in. z Microsoft, polskimi startupami, a także z AiFi.

Przypomnijmy, że niedawno fundusz CVC, właściciel sieci, podpisał list intencyjny z Wyższą Szkołą Kultury Społecznej i Medialnej z Torunia, na serię wykładów. Pierwszy z nich dotyczył cyberbezpieczeństwa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • in-spector 2019-01-30 18:39:48

    czy na wycieczkę do tej doliny dostaną po paczce landrynek?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,40

  • Śr

    17,83

  • Min

    11,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7058
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.