Żabka rozwija ofertę zestawów śniadaniowych

Autor: dlahandlu.pl 20 lutego 2019 13:20

Odpowiadając na preferencje konsumentów Żabka wprowadza gotowe zestawy śniadaniowe, które jednocześnie uwzględniają ulubione produkty Polaków. Wszystkie bazują na wypiekanym na miejscu w sklepie pieczywie zgodnie z hasłem „Dobrze wypieczone na śniadanie”. Kampania o nazwie „Złap zestaw śniadaniowy” potrwa do 26 lutego br.

Sieć Żabka zaprosiła do projektu czołowe polskie marki na rynku, a świeże pieczywo odpiekane jest codziennie. Cena każdego zestawu wynosi 3 zł.

Wśród gotowych propozycji znalazły się: dwie bułki pszenne wraz z serem gouda Mlekovita 100 g, dwie bułki z dynią oraz serek wiejski ze szczypiorkiem Piątnica 150 g, dwie bułki pszenne i szyneczka z kurczakiem Morliny 50g, dwie bułki grahamki z salami pepperoni Bell 60g, bagietka w stylu hiszpańskim oraz kiełbasa żywiecka z pieprzem 50g.

– Polacy od lat najchętniej na śniadanie spożywają kanapki, zwykle te klasyczne – bułki lub chleb z dodatkami. Są one tak popularne w naszym kraju, że wiele osób spożywa je także na drugie śniadanie oraz na lunch i kolację. Proponowane przez nas zestawy to świeże pieczywo oraz dodatek w postaci serka lub wędliny o małej gramaturze – podkreśla Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka.

– Zestawy śniadaniowe to gotowe rozwiązanie dla zabieganych, a jednocześnie świadomych konsumentów, którzy oczekują produktów najwyższej jakości. Pieczywo jest odpiekane na bieżąco, więc klienci mogą je kupić o każdej porze dnia, a nawet w niedzielę, jeśli franczyzobiorca zdecyduje się na otwarcie sklepu. Dzięki temu w dowolnej chwili mogą sobie skomponować pożywną kanapkę ze świeżo wypieczonej, chrupiącej bułki i wartościowych dodatków – mówi Karolina Zajezierska, dyrektor handlowa, Nowel Sp. z o.o.

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5500 placówek prowadzonych przez przeszło 3500 franczyzobiorców pod marką Żabka.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,25

  • Śr

    4,04

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.