Żabka rozwija segment usług i wprowadza karty Netflix

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2019 11:32

Żabka rozwija segment usług i wprowadza karty Netflix Fot. materiały prasowe

Żabka rozbudowuje pakiet usług, tym, razem wprowadziła do sieci kartę podarunkową Netflix. Sieć  daje klientom możliwość wyboru kwoty doładowania karty w przedziale między 40 zł a 500 zł.

- Obserwujemy, że klienci naszej sieci, doceniają możliwość skorzystania w sklepach Żabka z licznych oferowanych przez nas usług dodatkowych. Popularne są między innymi produkty przedpłacone w tym niedawno wprowadzone do oferty karty podarunkowe Amazon, transakcje Paysafecard, Paysafecard direct czy doładowanie do PlayStation Store i Google Play. Karta Netflix pozwoli naszym klientom w szybki i łatwy sposób skorzystać z doładowania konta Netflix. Tylko w naszych placówkach, klienci mogą zadecydować o wartości doładowania, w przedziale od 40 złotych do 500 złotych. Do tej pory na rynku dostępne były jedynie karty w dwóch wariantach cenowych: 60 złotych i 120 złotych – podkreśla Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w firmie Żabka Polska.

W sklepach Żabka dostępna jest szeroka oferta usługowa. Klienci mogą skorzystać m.in. z opcji nadania i odbioru paczek z Poczty Polskiej oraz DHL Parcel, kupić i zarejestrować starter GSM , doładować telefon czy opłacić rachunki i kupić prepaid energetyczny, wypłacić gotówkę (cash back). Niedawno firma wprowadziła również do asortymentu kartę podarunkową Amazon umożliwiającą zakupy na stronie www.amazon.de. Warszawskie Żabki oferują dodatkowo możliwość doładowania karty miejskiej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7664
Ilość aktualnych ofert: 494478

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.