Żabka testuje elektryczny samochód dostawczy. Chce wyznaczać kierunki rozwoju transportu w miastach

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2019 13:41

Żabka testuje elektryczny samochód dostawczy. Chce wyznaczać kierunki rozwoju transportu w miastach fot. materiały prasowe

Żabka Polska testuje dostawczy samochód elektryczny przekazany przez markę Volkswagen Samochody Użytkowe. Sieć sprawdza jak podczas codziennych dostaw do poznańskich sklepów sprawdza się w pełni elektryczny e-Crafter.

- Postępujące zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza i smog, a także hałas w centrach miast wymagają konkretnych działań, nie tylko władz, ale także firm oraz mieszkańców. W celu ulepszenia i usprawnienia życia społeczeństwa, w tym w obszarze środowiska naturalnego, coraz mocniej rozwijana jest także w polskich miastach, idea Smart City. Żabka Polska i marka Volkswagen Samochody Użytkowe, dwie firmy z siedzibą w Poznaniu, postanowiły zrealizować wspólny projekt, który ma ograniczyć negatywny wpływ działalności transportowej na otoczenie. Żabka przez kolejnych kilka tygodni testować będzie elektryczny samochód dostawczy e-Crafter, który pozwoli zredukować poziom zanieczyszczeń i hałasu w centrum miasta - komunikuje sieć.

 - Współpraca Żabki z Volkswagen Samochody Użytkowe, to świetny przykład synergii firm działających w różnych branżach, na rzecz środowiska naturalnego i poprawy komfortu życia mieszkańców w naszym mieście. Prośrodowiskowe podejście, to naturalny kierunek funkcjonowania i rozwoju sieci Żabka. Jako firmie innowacyjnej zależy nam na kreowaniu trendów w branży, w tym jakże ważnym obszarze, jakim jest ekologia. Chcemy wyznaczać kierunki rozwoju transportu w miastach, które są zgodne z wymaganiami ochrony środowiska – podkreśla Adam Manikowski, Wiceprezes ds. Operacyjnych w Żabka Polska.

Wraz ze wzrostem liczby placówek oraz poszerzeniem asortymentu sprzedażowego Żabka, jako największa w Polsce sieć typu convenience, licząca blisko 5700 sklepów, każdego dnia musi stawiać czoła wyzwaniom w obszarze logistyki. Dotyczy to w szczególności dużych miast, gdzie placówki sieci zlokalizowane są w centralnych punktach, takich jak główne ulice, kompleksy biurowe czy galerie handlowe. - Efektywna obsługa klienta wymaga skoordynowania przebiegu dostaw produktów

z potrzebami ich odbiorców, przede wszystkim w zakresie dostępności towaru i szerokiego wyboru asortymentu. Dla nas ważne jest również zapewnienie komfortu mieszkańcom, dzięki ograniczeniu emisji szkodliwych substancji oraz poziomu hałasu, jak również zapewnienie franczyzobiorcom wysokiej jakości obsługi – dodaje Adam Manikowski.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,77

  • Śr

    4,66

  • Min

    3,43

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8018
Ilość aktualnych ofert: 481680

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.