Zakaz handlu w niedziele może objąć zaplecza sklepów internetowych

Autor: Rzeczpospolita 13 września 2016 09:10

Pomysł wprowadzenia zakazu handlu w niedziele zyskuje poparcie szerokiego grona polityków. Z niepewnością na zgłaszane propozycje spogląda branża handlowa, w tym także e-commerce. Możliwie, że planowane rozwiązania ograniczą handel także w internecie - pisze Rzeczpospolita.

Dziennik donosi, że autorzy projektu ustawy oprócz zamknięcia większych sklepów i centrów handlowych planują także ograniczenie działalności sklepów internetowych.

Cytowany przez dziennik Alfred Bujara, szef handlowej "Solidarności" podaje, że za zgodą pracownika, czyli ze specjalnym dodatkiem do wynagrodzenia, można by jedynie szykować zamówienia. Co jednak ważniejsze nie mogłyby one opuścić firmy, a paczki do klientów trafiłyby dopiero w poniedziałek.

Bujara wyjaśnia jednak, że ograniczenia nie mają dotyczyć centrów dystrybucyjnych dużych sieci handlowych, lecz jedynie zaplecza sklepów internetowych. Szef sekcji handlowej NSZZ Solidarność podkreśla, że w przeciwnym wypadku w poniedziałek większość sklepów byłoby puste. 

Więcej czytaj w Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.