Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zakupy w sieci mogą stać się ściślej powiązane z treściami przekazywanymi przez media

Autor: PAP 25 października 2013 09:29

Zakupy online produktów oglądanych właśnie w serialu emitowanym w TV - taka może być, zdaniem uczestników konferencji "E-nnovation more than experience", przyszłość e-handlu.

Jak powiedział PAP Łukasz Nowak z Grupy Allegro, szacuje się, że obecnie ok 3,5 proc. handlu detalicznego w Polsce odbywa się przez internet. Ta wartość stopniowo rośnie. "Do sieci wchodzą właśnie najwięksi gracze ze świata handlu tradycyjnego. Są to chociażby duże, uznane marki odzieżowe" - powiedział.

Jego zdaniem w przyszłości zakupy w sieci mogą stać się ściślej powiązane z treściami przekazywanymi przez media.

"Już dzisiaj 80 proc. konsumentów ogląda telewizję i jednocześnie korzysta ze smartfona, weryfikując informacje. W USA duzi gracze e-handlu współpracują z producentami branży medialnej. Dzięki temu potrafią zaoferować konsumentom przedmioty właśnie prezentowane w wyświetlanym odcinku serialu" - powiedział.

Jego zdaniem takich rozwiązań można się spodziewać na polskim rynku nawet w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.

Ocenił, że duży wpływ na dynamiczny rozwój e-handlu w Polsce ma upowszechnienie tabletów i smartfonów. "To wykorzystanie mobilnych urządzeń w różnych momentach życia będzie coraz szersze; potrzeby zakupowe będą się pojawiały w większej liczbie sytuacji i kontekstów. W tym widzimy naszą szansę na rozwój, by dotrzeć do siedzącego na kanapie klienta z aplikacją, stroną, produktem czy sposobem prezentacji oferty" - powiedział.

Według Nowaka wśród polskich nabywców kupujących przez internet zauważyć można wzrost zainteresowania produktami, ubraniami i zabawkami dla dzieci, odzieżą, ale także częściami samochodowymi i elektroniką.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.