Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zalando ułatwia sklepom stacjonarnym wejście w cyfrowy handel

Autor: dlahandlu.pl 24 października 2016 15:11

Po niedawnym udostępnieniu lokalnego asortymentu dwóch berlińskich sklepów adidas, Zalando umożliwia małym przedsiębiorcom i lokalnym sklepom sprzedaż produktów klientom platformy.

Pilotażowy projekt Zalando w Niemczech, umożliwia lokalnym sprzedawcom posiadającym ograniczone zaplecze technologiczne, połączenie z platformą Zalando poprzez zewnętrzne rozwiązanie „gax-system”. Pierwsze 10 sklepów, które dołączyły do projektu, będzie miało możliwość swobodnie akceptować zamówienia od klientów Zalando oraz udostępniać klientom produkty ze swoich sklepów.

– Coraz więcej Polaków korzysta z usług online, podczas gdy nadal większość asortymentu odzieżowego znajduje się w sklepach stacjonarnych. Strategia platformy Zalando ma na celu połączyć nie tylko wielkie marki i sprzedawców, ale także wspomóc rozwój lokalnych sklepów mających ograniczoną infrastrukturę i rozwiązania technologiczne. Dzięki temu Zalando staje się cyfrowym rozwiązaniem dla mniejszych sklepów, które muszą zmierzyć się z wyzwaniami związanymi z cyfryzacją, oferując im kolejne kanały sprzedaży – mówi Tomasz Ebbig, Senior Brand Marketing Manager.

– Będąc lokalnym przedsiębiorstwem, naszym największym wyzwaniem jest dotarcie do nowych konsumentów, w szczególności tych z młodszego pokolenia. W związku z tym, aby zwiększyć sprzedaż, ważna jest obecność w świecie online. Gdybyśmy mieli prowadzić sklep online samodzielnie, musielibyśmy znacznie zwiększyć powierzchnię sklepu oraz zatrudnić dodatkowych pracowników. Natomiast dzięki gax-system możemy elastycznie decydować, które zamówienia zaakceptować w sieci – mówi Thomas Ganguim z Tip Tap Kinderschuhe z Weilheim w Bawarii, właściciel jednego ze sklepów uczestniczących w projekcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.