Założenie e-sklepu z odzieżą dziecięcą może być dobrym pomysłem

Autor: dlahandlu.pl 26 kwietnia 2017 10:52

W Polsce działa obecnie ponad 20 tysięcy e-sklepów. Z danych pozyskanych z porównywarki cen Okazje.info wynika, że największa konkurencja panuje w kategorii Dom i Ogród. Sklepy oferujące meble, dodatki czy narzędzia ogrodowe stanowią blisko 29% wszystkich obecnych na platformie. Na drugim miejscu pod względem liczby sklepów uplasowała się z kolei kategoria Moda i Uroda (19%), a na trzecim Elektronika i AGD (prawie 18%).

Najsilniejsze w zestawieniu kategorie opanowali bardzo duzi gracze, tacy jak Castorama, Leroy Merlin, Media Markt czy Saturn. Silna konkurencja tworzy dużą barierę wejścia, prowadząc agresywną politykę cenową. Jest to szczególnie widoczne w przypadku Elektroniki i AGD. 
Nowym sklepom przebić się ze swoją ofertą nie jest łatwo w branży sportowej i zdrowotnej, do której przypisanych jest ponad 15% sklepów. Kategorie te reprezentują tak duże brandy jak Sizeer, Intersport czy Vision Express.
Zdecydowanie najmniejsza konkurencja jest z kolei w kategorii zoologicznej. Działa w niej niespełna 2% zarejestrowanych na porównywarce Okazje.info sklepów. Niewielu e-przedsiębiorców decyduje się także na uruchomienie swojego biznesu w branży kulturalno-rozrywkowej (2,5%), w której sprzedawane są książki, filmy czy gry planszowe oraz motoryzacyjnej (2,8%).
Największym zainteresowaniem cieszą się te dedykowane do domu i ogrodu (43%).  Dużą część wejść (20%) wygenerowały także produkty z kategorii Moda. -Duże szanse na sukces mamy otwierając sklep z produktami dla dzieci - stanowią one jedynie 4,9% wszystkich sklepów, a generują dużą liczbę wejść – powiedział Tomasz Rzepecki, Account Manager Grupa Okazje.info.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,13

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.