PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Zarządzenie: bezpieczeństwo, jakość, dystrybucja (pełna relacja)

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2019 10:06

Zarządzenie: bezpieczeństwo, jakość, dystrybucja (pełna relacja) fot. PTWP

Wysoka jakość, powtarzalność produktu i zbieżne wartości – mix tych elementów może pomóc firmom związać ze sobą konsumenta na długie lata. Trzeba tylko chronić wizerunek branży i dbać o rzetelność przekazywanych w przestrzeni medialnej informacji.

Branża apeluje o przekazywanie rzetelnych informacji

Mariusz Rusin, prezes Zakładów Mięsnych Silesia podkreślał jak trudne jest dzisiaj budowanie lojalności w branży mięsnej.
- Rynek mięsny jest trudny. To frazes, ale prawdziwy. Mamy negatywne konotacje odnoście samego przetwarzania mięsa. To czym dzisiaj się promujemy w kategorii wędlin to po prostu fakt, że są smaczne, są częścią naszego życia, naszej tradycji i absolutnie nie szkodzą naszemu zdrowiu – mówił uczestnik debaty.
Zdaniem prezesa ZM Silesia rynek będzie ewoluował w kierunku klienta, który musi zdobywać informacje z wiarygodnych, rzetelnych źródeł, a nie z przekazów blogerskich.
- Branża mięsna stworzyła wiele organizacji, które dziś w zasadzie są niepotrzebne. Na rynku niemieckim czy francuskim nikt nie przekazuje w mediach niewiarygodnych, szkalujących branżę informacji. Widzę potrzebę stworzenia platformy informacyjnej na której klient będzie miał dostęp do wiarygodnych informacji. Dziś konkurujemy z mitami o szkodliwości mięsa - podsumował Mariusz Rusin.
Uczestnik debaty wyjaśnił, że ZM Silesia starają się promować swoje wyroby i spożycie mięsa poprzez pokazywanie, że zrównoważona dieta jest dobra dla zdrowia człowieka.
– Pokazujemy również, że mięso i wędliny to nie tylko składniki kanapki, ale mogą być przekąską mięsną. Pracujemy nad produktami convenience łatwymi do przygotowania w domu. Coraz prężniej wchodzimy też w kanał horeca. Widzimy, że pokolenie które wchodzi na rynek jest rządne nowości, ale jest to również pokolenie słabo wyedukowane. Trzeba im pokazać, że mięso jest wpisane w naszą tradycję – podsumował Mariusz Rusin.
Barbara Groele, sekretarz generalny Stowarzyszenia Krajowej Unii Producentów Soków zaznaczyła, że branża soków w porównaniu do sektora mięsnego jest bardzo zorganizowana.
- Wspólnie pracujemy na dobro naszego wizerunku. To, że dzisiejszy konsument jest świadomy to wie każdy. Szuka produktów potwierdzonej jakości. Jakość to kwestia dotarcia z informacją do konsumentów, dziennikarzy, blogerów. Dziś każdy może wszystko powiedzieć, dlatego tak ważne jest dbanie o jakość przekazu – podkreślała uczestniczka debaty.
- My jako branża już od lat ‘70 dbamy o nasz wizerunek. Stworzyliśmy specjalny dokument do oceny produktów i wiarygodności producentów - kodeks praktyki AIJN - i to zadziałało. Dzisiaj nie ma na rynku soków, które byłyby niezgodne z wymaganiami zawartymi w naszym dokumencie. Nasz system samokontroli przemysłowej zbudowaliśmy w 2002 roku. Jako organizacja wspieramy naszych przetwórców i dbamy o ich interesy – podsumowała Barbara Groele.
Przedstawicielka stowarzyszenia dodała, że dzisiejsi konsumenci szukają produktów potwierdzonych certyfikatami. Branża odpowiedziała więc na tę potrzebę i w ciągu ostatnich dwóch lat na bazie dobrych doświadczeń zbudowano system Certyfikowany Produkt CP.

Waldemar Gawłowski, pełnomocnik zarządu KGH Polska Sp. z o.o. również przyznał, że firma cały czas pracuje nad jakością produkowanych soków i przeprowadza wiele testów konsumenckich. - Chcemy, aby nasze produkty zawierały jak najwięcej wartości odżywczych. Aby zdobyć lojalność konsumenta staramy się w naszych przekazać podkreślać jakość i naturalność naszego produktu. Zdobyliśmy certyfikat CP. Nieustannie pracujemy nad tym, aby nasze wyroby spełniały oczekiwania konsumenta – mówił uczestnik debaty dodając, że dzisiaj producenci muszą być na bieżąco ze wszystkimi trendami gdyż klient nieustannie poszukuje nowości.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7721
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.