PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Zarządzenie: bezpieczeństwo, jakość, dystrybucja (pełna relacja)

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2019 10:06

Zarządzenie: bezpieczeństwo, jakość, dystrybucja (pełna relacja) fot. PTWP

Wysoka jakość, powtarzalność produktu i zbieżne wartości – mix tych elementów może pomóc firmom związać ze sobą konsumenta na długie lata. Trzeba tylko chronić wizerunek branży i dbać o rzetelność przekazywanych w przestrzeni medialnej informacji.

Prawo a promocja

Bogusław Kowalski zaznaczył, że firma Graal jest największym producentem w branży w Polsce i również korzysta na współczesnych trendach. – Ryba jest synonimem zdrowia a więc nasze produkty są spójne z trendami. Współcześni konsumenci dbają o dobre nawyki żywieniowe. My misję związaną ze zdrowiem realizujemy od samego początku. Mamy nawet hasło: ryba to zdrowie – mówił prezes spółki Graal.
Bogusław Kowalski zwrócił jednak uwagę na negatywne postrzeganie konserw rybnych. Ich promocja jest dużo trudniejsza.
- Już sama nazwa kojarzy się z konserwantami. A w konserwach nie ma przecież w ogóle konserwantów chemicznych. W tym przypadku stosuje się konserwanty termiczne. Pytanie tylko jak to przekazać konsumentowi? Według polskiego prawa nie możemy mówić, że w produkt jest pozbawiony konserwantów – zaznaczył Bogusław Kowalski.
Barbara Groele również zwróciła uwagę, że w branży soków również istnieje taki zakaz. Pytanie brzmi: Jak w takim razie edukować konsumentów? Prawo często utrudnia to zadanie.

Innowacje z Excela?

Jaromir Paszek odniósł się do kwestii potrzeby innowacji produktowych, których łakną dzisiejsi konsumenci.
- Wprowadzenie nowego produktu do asortymentu to tak naprawdę praca architekta. Aby uruchomić nową produkcję najpierw trzeba przeprowadzić badania rynku, sprawdzić odzew konsumentów, sprawdzić czy jest luka rynkowa, którą możemy zapełnić. Trzeba przeprowadzić symulacje finansowe. Przed podjęciem takiego kroku musimy zgromadzić wiele danych – mówił uczestnik debaty. Jaromir Paszek przywołał przykład amerykańskiego giganta handlu, który sam z własnych danych potrafi wykreować popyt.
- Walmart to tak naprawdę ogromna firma informatyczna, która potrafi sama wygenerować popyt na dany asortyment w konkretnym regionie, u konkretnej grupy konsumentów – mówił przedstawiciel IFS Poland. Zaznaczył, że firmy informatyczne pomagaj branży spożywczej odpowiadać na regulacje prawne, handlowe i promować produkt poprzez obserwacje zachowań klientów. Często firmy nie zdają sobie sprawy jakimi danymi dysponują. Problem polega na tym, że nie potrafią wykorzystać swoich zasobów.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,84

  • Min

    1,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.