PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Zarządzenie: bezpieczeństwo, jakość, dystrybucja (pełna relacja)

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2019 10:06

Zarządzenie: bezpieczeństwo, jakość, dystrybucja (pełna relacja) fot. PTWP

Wysoka jakość, powtarzalność produktu i zbieżne wartości – mix tych elementów może pomóc firmom związać ze sobą konsumenta na długie lata. Trzeba tylko chronić wizerunek branży i dbać o rzetelność przekazywanych w przestrzeni medialnej informacji.

Value for money

Uczestnicy debaty wspólnie zastanawiali się jaka jest definicja jakości. Czy jakość idzie w parze z ceną?

- Wysoka jakość to jest to, czego klient oczekuje. Dla każdego konsumenta wysoka jakość jest inna. Dla jednego to produkt ekologiczny, dla innych jest to innowacyjny smak. Czysta etykieta, czy naturalność – mówiła Barbara Groele.
Zdaniem prezesa spółki Graal jakość idzie w parze z ceną.
– Jeden z naszych dużych odbiorców powiedział kiedyś, że wyprodukowanie towaru wysokiej jakości w średniej cenie jest trudne, tym bardziej jest to trudniejsze jeśli chcemy sprzedawać dobre rzeczy po niskiej cenie. Dla mnie jakość wiąże się z powtarzalnością. Jest to prawdziwym wyzwaniem dla producenta – mówił prezes spółki Graal.
Jeśli jakość to powtarzalność smaku problem z tym mogą mieć producenci owoców.
Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody” podjęła próbę przeobrażenia swojej słabości w siłę. – Dla nas głównym problemem jest powtarzalność jakości, krótki termin przydatności do spożycia. Podobnie jest z sezonowością. W kampanii tłumaczymy konsumentowi, że warto czekać na dobre owoce – podkreśla Dominika Kozarzewska.
Zdefiniowania jakości podjął się również prezes ZM Silesia.
- Jakość to stosunek poziomu satysfakcji klienta przed konsumpcją do wrażeń po zjedzeniu produktu. Poziom satysfakcji klienta i jego oczekiwania powinny być zbieżne. Każdy produkt, każda branża ma jednak swoją definicję jakości – podsumował prezes ZM Silesia.

Dyskusję moderował Andrzej Wojciechowicz, prezes FMCG Business Consulting.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,84

  • Min

    1,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.