Zawodniczki Legends Football League w kampanii Black Energy Drink

Autor: pr 9 stycznia 2018 12:32

Zawodniczki Legends Football League w kampanii Black Energy Drink Fot. materiały prasowe

W najnowszej kampanii marki Black Energy Drink, należącej do FoodCare Group, wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim szerokim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.

Tematem wiodącym kampanii jest Legends Football League (LFL) - kobieca liga futbolową, uosobienie amerykańskiego snu o realizacji marzeń i zwycięstwie, bijąca rekordy popularności i oglądalności w USA i wielu krajach świata. 

Działania w ramach kampanii 360 ̊ rozpoczęły się w drugiej połowie grudnia. Outdoor został ukierunkowany na siatki wielkoformatowe, billboardy o formacie 6x3 oraz citylighty. Można je oglądać w Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Layouty kampanii dodatkowo uatrakcyjnia fakt wykorzystania wizerunku różnych zawodniczek. Dodatkowo, firma zaktywizowała działania trade’owe, które dostały wsparcie w postaci materiałów POS i gadżetów z wizerunkiem gwiazd LFL.

Działaniom tym towarzyszy limitowana edycja puszek Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r.
w atrakcyjnym i przyciągającym wzrok opakowaniu, na którym również znalazły się zdjęcia pięknych gwiazd LFL wraz z komunikacją konkursową.

Kampania telewizyjna ruszyła 8 stycznia i składa się z 15’’ spotu wizerunkowego oraz billboardów sponsorskich. Kampania nastawiona jest na maksymalne budowanie zasięgów w grupie docelowej. Reklamy emitowane są w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych należących do obu stacji i kanałach tematycznych TVP. Intensywne działania zaplanowano również w Internecie, w tym w social mediach.

www.winthegame to adres dedykowanej strony internetowej, na której odbywa się konkurs konsumencki będący uzupełnieniem kampanii. Dzięki zakupowi nawet pojedynczej puszki napoju i wykonaniu zadania na stronie internetowej, uczestnicy będą mieli szansę wygrać 6 podwójnych wyjazdów do USA i zwiedzić kultowe amerykańskie miasta. Nagrodami dodatkowymi są vouchery na wydarzenia meczowe LFL. Konkurs ruszył 1 grudnia 2017 roku i potrwa do 28.02.2018 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.