Zboże Smakuje i Inspiruje – rusza trzecia edycja akcji edukacyjnej
Zboże Smakuje i Inspiruje! A jak bardzo? – będzie się można przekonać już wkrótce, dzięki kampanii informacyjno-promocyjnej „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie III ”. Celem działań jest popularyzacja wiedzy na temat produktów i przetworów zbożowych oraz roli, jaką pełnią w prawidłowo zrównoważonej diecie. Rozpoczynające się w październiku aktywności, otwierają trzecią już edycję tego programu.
Głównym celem kampanii „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie III” jest edukowanie społeczeństwa na temat zdrowego trybu życia, a w szczególności na temat prawidłowego odżywiania, którego nieodłączny element powinny stanowić przetwory zbożowe. Bieżąca edycja kampanii ponownie przybliży Polakom najważniejsze informacje na temat makaronów, pieczywa, mąk, kasz, czy płatków zbożowych.
Dzielenie się wiedzą, to nie wszystko. Dlatego w ramach kampanii powstanie też seria inspirujących przepisów z wykorzystaniem przetworów zbożowych. Opracowane we współpracy z liderami opinii propozycje potraw pokażą, że zdrowe odżywianie nie musi być trudne i czasochłonne oraz, że może być bardzo smaczne.
Działania promocyjne będą się składać m.in. z: kampanii w radiu, telewizji, cyklu edukacyjnego z udziałem cenionych ekspertów, działań w blogosferze. W ramach kampanii na bieżąco aktualizowany będzie również edukacyjny blog na stronie www.kfpz.pl. Za realizację działań odpowiada agencja Rebel Media.
Organizatorem programu ,,Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie III” jest Krajowa Federacja Producentów Zbóż. Program sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 19:58 Kaucja za plastikowe butelki to kwestia miesięcy
- Pn 19:38 Grupa Żywiec nie zgadza się z wynikami kontroli skarbówki
- Pn 19:02 Świąteczna zbiórka butelek bez paragonów w Żywcu
- Pn 18:03 Jerzy Mazgaj kupuje akcje VRG za blisko milion zł
- Pn 17:36 KE pyta wydawców mediów, jak Google gromadzi i wykorzystuje ich dane
- Pn 17:27 Prognoza na 2020 rok: Marki wracają do realu i zajmują stanowisko
- Pn 15:15 KiK na półmetku rozwoju w Polsce. Ponad 300 sklepów w 7 lat
- Pn 14:53 6 kluczowych wyzwań w handlu detalicznym według PIH
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
Ekspert EY: Tesco próbowało budować ofertę dla wyimaginowanego "euroshopera"
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Czy nowemu inwestorowi - SPAR Group - uda się odzyskać rynek po Piotrze i Pawle?
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
- 6 Lewiatan w lokalizacji po Intermarche w Kruszwicy

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ursynów (Stary Imielin), Pustułeczki, 82.30 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 93.70 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 122.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 130.70 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.