„Zdrowa Półka Carrefour” tańsza o 40 proc. z Medicover

Autor: dlahandlu.pl 29 maja 2017 10:51

Carrefour Polska połączył siły z siecią Medicover, aby wspólnie promować ideę zdrowego stylu życia. Dla klientów przygotowano bezpłatne plany dietetyczne i treningowe oraz zniżki na produkty ze „Zdrowej Półki”.

Carrefour od kilku lat realizuje strategię promocji zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Szeroka gama artykułów ze „Zdrowej Półki” stanowi kontynuację tych celów. Jest to specjalnie opracowana oferta kilkuset produktów, wśród której klienci odnajdą bogatą gamę artykułów dietetycznych, bio, eko, bez laktozy i glutenu. Dodatkowo, w asortymencie sklepów znajduje się już ponad 300 certyfikowanych produktów ekologicznych.

Aby wesprzeć klientów w dążeniu do podejmowania dobrych wyborów żywieniowych do 30 czerwca czeka na wszystkich wyjątkowa oferta. W aplikacji "Mój Carrefour" dostępny jest specjalny kupon uprawniający do 40% zniżki na artykuły ze „Zdrowej Półki”. Aby go aktywować, klient musi zarejestrować się na stronie www.mediclub.pl i pobrać specjalny kod, a następnie wprowadzić go do aplikacji „Mój Carrefour”. Kupon zrealizować można w hiper- i supermarketach sieci na terenie całego kraju do 30 czerwca.

Dodatkowo, na klientów sieci Carrefour chcących rozpocząć korzystanie z Medicover GO, do 30 czerwca czekają bezpłatne roczne plany dietetyczne i treningowe o wartości 120 zł. Plany te wspomagają codzienną kontrolę zdrowych nawyków związanych z odżywianiem, jak również z aktywnością fizyczną. Warunkiem otrzymania planów jest zarejestrowanie się na stronie www.MedicoverGO.com.

Rozwój oferty produktów zdrowych oraz promowanie zdrowego stylu życia jest jednym z priorytetów sieci Carrefour. Zgodnie z kampanią „Z miłości do Zdrowia” sieć stale realizuje działania na rzecz edukacji klientów, wspierane przez inicjatywy takie jak: „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci czy tez warsztaty edukacyjne „ABC Zdrowego Żywienia”.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,16

  • Min

    2,45

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.