Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zintegrowana akcja świąteczna marki Tymbark

dlahandlu.pl 16 grudnia 2014 12:24

Zintegrowana akcja świąteczna marki Tymbark

Kapsel, brand hero marki Tymbark, zostaje Świętym Mikołajem i zapuszcza najdłuższą brodę świata. Kampania obejmuje działania m. in. na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze. Za kreację odpowiada agencja Lemon Sky JWT.

Zintegrowana akcja świąteczna dla marki Tymbark ma miejsce w kilku kanałach social mediowych. Na Facebooku fani biorą udział w konkursie na brodatą kartkę świąteczną, kanał jest także hubem wszystkich działań. Ponadto, codziennie odbywają się konkursy na Twitterze oraz Instagramie - dzięki aktywnościom użytkowników na tych kanałach pod hashtagiem #TymbarkXmas - Kapslowi... rośnie broda w aplikacji facebookowej. Im dłuższa broda, tym ciekawsze nagrody zostaną rozdane w wielkim finale.

Każdego dnia jury wybiera najlepsze prace w konkursach i przyznaje nagrody. Akcja potrwa do 22 grudnia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.