Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

ZM Henryk Kania: Wzrost przychodów dzięki współpracy z sieciami handlowymi

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2015 14:37

ZM Henryk Kania SA, producent wyrobów wędliniarskich i mięsnych, osiągnęła po I kwartale 2015 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 206,3 mln zł, co oznacza wzrost o około 27 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 8,76 mln zł i jest o 45,2 proc. wyższy niż przed rokiem. Spółka konsekwentnie realizuje strategię skoncentrowaną na podwojeniu w ciągu najbliższych trzech lat przychodów z prowadzonej działalności oraz długofalowej współpracy z czołowymi sieciami handlowymi w kraju.

- Wyniki finansowe osiągnięte po pierwszym kwartale 2015 roku potwierdzają silną pozycję ZM Henryk Kania SA na polskim rynku producentów przetworów mięsnych. Wzrost przychodów ze sprzedaży jest rezultatem systematycznie powiększającej się grupy odbiorców naszych wyrobów. Obserwujemy wzrost zainteresowania konsumentów wyrobami paczkowanymi i dlatego zakładamy stałe poszerzanie naszej oferty w tym zakresie – zarówno pod marką Henryk Kania, jak i Henryk Kania Maestro ­– powiedział Grzegorz Minczanowski, prezes zarządu ZM Henryk Kania.

Spółka konsekwentnie realizuje strategię skoncentrowaną na poszerzaniu asortymentu oferowanych produktów oraz długofalowej współpracy z czołowymi sieciami handlowymi w kraju, takimi jak m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Kaufland, Lidl, Makro, Real czy Żabka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,43

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.