ZM Kania inwestuje w kolejne kategorie wędlin paczkowanych

Autor: dlahandlu.pl 22 lipca 2015 12:03

Zakłady Mięsne Henryk Kania wprowadzają na rynek nowe linie produktów plastrowanych pod markami Henryk Kania oraz Henryk Kania Maestro.

W ich gamach można znaleźć kiełbasę krakowską, szynkę wędzoną, szynkę dojrzewającą, kiełbasę żywiecką, boczek faszerowany, szynkę mistrza masarskiego, polędwicę sopocką, szynkę konserwową, polędwicę łososiową, karczek ciemno wędzony, filet z kurczaka i filet z indyka. Nowe produkty Zakładów Mięsnych Henryk Kania powinny być dostępne we wszystkich sklepach je oferujących w trakcie najbliższych kilku tygodni.

W super- i hipermarketach rocznie sprzedaje się obecnie szacunkowo ponad 2,5 tys. ton wędlin paczkowanych o wartości przekraczającej 100 mln zł.

- Spodziewamy się długookresowego, istotnego trendu wzrostowego rynku wędlin paczkowanych w Polsce. Inwestycja w nowe, bardzo wydajne linie plastrujące i pakujące jest elementem naszej strategii rozwoju i budowy wartości dla akcjonariuszy. Zamierzamy podwoić przychody w zaledwie 4 lata, do roku 2018. Stawiamy zarówno na rynek krajowy, jak też na eksport – powiedział Grzegorz Minczanowski, Prezes Zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,69

  • Śr

    7,04

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.