ZM Łuków z nową identyfikacją wizualną

Autor: pr 11 stycznia 2017 12:13

ZM Łuków z nową identyfikacją wizualną Fot. mat.pras. ZM Łuków

Zakłady Mięsne Łuków w 2017 roku rozpoczynają proces rebrandingu. Firma całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną – wprowadza nowe logo oraz hasło podkreślające wartości, którym jest wierna od lat – „Z natury od serca”.

U podstaw decyzji o kompleksowej zmianie wizerunku firmy leżą przeprowadzone na szerokiej grupie respondentów badania i konsultacje marketingowe. Celem rebrandingu Łukowa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, czytelniejsze komunikowanie wartości nadrzędnych dla firmy, efektywniejsze wpisywanie się w oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów. 

– Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, Dyrektor Handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.

Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, którą gwarantuje zielony region wschodniej Polski. Graficzne odwołanie do natury i wykorzystanie autentycznego krajobrazu malowniczych okolic Łukowa w komunikacji wizualnej podkreśla czerpanie z bogactwa regionu. Marka Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury. Ponad 40-letnia tradycja, sprawdzone receptury oraz smaczne produkty to dziedzictwo, którym firma chce się dzielić.

Wraz z nową wizualizacją marki odświeżona zostanie architektura produktów i ich wygląd. Opakowania zyskają nowy, uwypuklający nadrzędne wartości marki design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy. Nową identyfikację wizualną przygotowała agencja Optima Marketing Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.