ZM Silesia: Produkty dyskontowe tracą na swojej "dyskontowości"

www.portalspozywczy.pl 11 czerwca 2014 22:06

Obserwując jak zmieniał się w ciągu ostatnich 25 lat sposób traktowania dostawców przez handel, można ocenić, że dla dużych producentów, takich jak nasza firma, operatorzy handlowi stwarzają obecnie lepsze niż wcześniej warunki współpracy. Dostawca jest dziś traktowany po partnersku - mówi Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia.


- Ewolucja relacji pomiędzy dostawcami a handlem nabrała tempa w ostatnich pięciu latach. Pojawiło się duże wzajemne zrozumienie, zarówno jeśli chodzi o wybór asortymentu, jak i ustalanie cen. Sieci handlowe zaczęły też reagować na ruchy cen na rynku surowca, co jest szczególnie istotne w przypadku zakładów mięsnych, bo jak wiadomo surowiec stanowi w tym biznesie największą część kosztów produkcji. Cieszy fakt, że odbiorcy naszych produktów mają tego świadomość - dodaje.
Prezes Zakładów Mięsnych Silesia podkreśla, że dla dużego gracza, który postanowił oprzeć dystrybucję swoich wyrobów nie o dyskonty, lecz o kanał tradycyjny, oraz sieci super- i hipermarketów, współczesne realia funkcjonowania można określić mianem „komfortowych". - Przykładowo, sieć Tesco, do której jesteśmy dużym dostawcą, współpracuje z nami w zakresie uzyskiwania takich produktów, które będą wyróżniać się na rynku najlepszą możliwą relacją jakości do ceny. Aby było to możliwe, przeprowadzamy szereg testów; zarówno u nas w zakładzie, jak i w placówkach handlowych należących do sieci. To przynosi efekty. Produkty z logo naszej firmy zaczynają wygrywać z wyrobami dyskontowymi - akcentuje Woźnica.
- Warto też zwrócić uwagę, że produkty dyskontowe powoli tracą na swojej „dyskontowości". Ich ceny muszą iść w górę, ponieważ klient jest coraz bardziej zainteresowany czytaniem etykiet wyrobów, przed włożeniem ich do koszyka - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,83

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.