Zmiana Factory Wrocław we Wrocław Fashion Outlet

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2017 08:59

21 marca ruszył proces rebrandingu Factory we Wrocławiu, którego właścicielem i zarządcą jest VIA Outlets, zarządzający modowymi outletami w wielu krajach Europy. Od dzisiaj obiekt w stolicy Dolnego Śląska czeka na klientów już jako Wrocław Fashion Outlet.

Trwa intensywna kampania reklamowa obejmująca prasę, radio, outdoor, digital i OOH. W ostatnich dniach po odświeżeniu pojawił się salon marki Puma (326 m. kw.) oraz nowe marki modowe – Giacomo Conti (143 m. kw.) oraz Pako Lorente (125 m. kw.), a także sportowa Mountain Warehouse (225 m. kw.). Z kolei rebranding przeszedł salon Bestseller, który jest dostępny dla klientów jako Only (220 m. kw).
Planowane są zmiany w przestrzeni wspólnej samego centrum. 
Wrocław Fashion Outlet to 15 800 m kw. powierzchni z prawie 100 sklepami i restauracjami, między innymi takich marek jak Adidas, Guess, Marc O'Polo, Nike, Tommy Hilfiger oraz Calvin Klein. Obiekt jest odwiedzany rocznie przez ponad 2,8 miliona klientów, zaś średnia sprzedaż to około 3 300 euro na metr kwadratowy. VIA Outlet stało się właścicielem centrum w grudniu 2016 roku, kupując je od funduszu Irus European Retail Property.

VIA Outlets jest dzisiaj właścicielem dziewięciu nieruchomości w ośmiu krajach europejskich. Są to: Batavia Stad (Holandia), Fashion Arena Prague Outlet (Czechy), Hede Fashion Outlet (Szwecja), Freeport Fashion Outlet (Portugalia), Landquart Fashion Outlet (Szwajcaria), Mallorca Fashion Outlet (Hiszpania), Sevilla The Style Outlets (Hiszpania), Zweibrucken Fashion Outlet (Niemcy) oraz Wrocław Fashion Outlet (Polska).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.