Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zmiana strategii cenowej Żabki

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 27 września 2013 09:50

Od 25 września 2013 roku na klientów sieci Żabka oraz Freshmarket czeka oferta produktów, które połączone zostały w tzw. "wielosztuki". Nowa oferta jest elementem zmiany strategii cenowej sieci Żabka i Freshmarket.

- Oferta wielosztuk to kontynuacja zmiany strategii cenowej naszych sieci. Zasada jest prosta - klient, który kupuje większą ilość sztuk otrzyma zdecydowanie niższą cenę. Są to często zniżki sięgające nawet 40%. Nowa oferta nie jest promocją, tylko stałym elementem oferty przygotowanej dla klientów sklepów Żabka i Freshmarket - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor strategii i marketingu firmy Żabka Polska.

- Posiadając ponad 3000 placówek mamy olbrzymi potencjał sprzedażowy - dodaje Przemysław Kijewski.

W ofercie sklepów Żabka oraz Freshmarket znajduje się ponad 700 produktów w wielosztukach m.in. kabanosy exclusive Tarczyński w cenie 10 złotych za 2 szt.; soki Cappy pomarańczowy oraz jabłkowy w cenie 6 złotych za 2 szt. lub chipsy Crunchips X-CUT w cenie 6 złotych za 2 szt. Nowa oferta sieci będzie wspierana reklamami w radiu i telewizji oraz materiałami w punkcie sprzedaży.

Obecnie sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą łącznie ponad 3 tys. placówek, w których znajduje zatrudnienie ok. 15 tysięcy osób. W ciągu najbliższych 5 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anna 2013-09-27 22:32:47

    Pracuje w Żabce i razem z ajentem My-załoga mamy już dość. Kretyńskie wymagania kontrolne. Otworzysz sklep minuta po 6 rano już punkt karny. Musze wciskać slogany stałym klientom, których znam od lat i wiem co kupują bo jakiś debil wymyślił że to podniesie sprzedaż ochydnych, niezjadliwych produktów. Prawo pracy nie istnieje. Przysięgam że zatłukę kontrolerów. Menty nieznające realiów lokalnyh osiedlowych Żabek. Małą satysfakcja. Taka gnida się produkuje, drze się na cały sklep: podchodzi kilent kupuje snikersa i mówi: masz bo strasznie gwiazdorzysz: Bezcenna salwa śmiechu i kpin stałych klientów. Menda poszła ale obsmarowała nam ajenta z zemsty. Ps. dzienny utarg porannej zmiany - 4tys. Druga zmiana: 7tys. Osiedlowa Żabka. Kto pracuje: 4 fantastyczne kobiety. ludzi wchodza i rozmawiają, kupa śmiechu-robią zakupy i i jest OK. To Wy! psujecie wszystko!Bloki promocyjne idiotów robione wg szablonów bez pracy w terenie. Obyście zdechli na raka żrąc te wasze pomyje.

  • Lolo 2013-09-27 10:53:19

    Sieć rozwija się poprzez przejęcia małych sklepów. Sama nie jest w stanie inaczej ponieważ oferuje marne warunki współpracy 5% marża od miesięcznego obrotu przy średnim obrocie sklepu na poziomie ok 100 tys. zł (netto) przy kosztach ok 10 tyś. zł głównie kosztach pracy min 3 pracowników plus ajent zatrudnienie min. ponieważ sklepy czynne są 365 dni w roku przez 17 godz. dziennie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,03

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.