Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zmiana ustawienia półek może zwiększyć sprzedaż sklepu nawet o 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 26 czerwca 2014 12:50

Zmiana ustawienia alejek, czy zmiana lokalizacji towarów, które co jakiś czas wprowadza każdy supermarket to zabieg, który potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 30 procent. Wczoraj tu były słodycze, dzisiaj są alkohole. Żeby znaleźć słodycze, trzeba przejść kilka innych alejek, które dotychczas klient omijał. No, ale skoro już w nich jest, to czemu nie miałby skorzystać z oferty, które i tak będą dla niego nowością? W ten sposób kolejny produkt ląduje w koszyku - wyjaśnia Alicja Kalińska z SetPoint.

Ważnym punktem w sklepach są regały przy stanowiskach kasowych, ponieważ generują aż 5 proc. całego obrotu. Znajdować się tam towary impulsowe, tj. takie, których zakupu nie planuje się Istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient stojąc w kolejce skusi się na jakiś drobny smakołyk, mały napój czy gazetę. Ponadto, nudzące się dzieci, widząc ulubione słodycze mogą negocjować z rodzicami, by spełnili ich zachciankę.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klientka 2014-06-27 07:59:28

    Też nie znoszę zmian w ustawieniu towarow. Jstem poirytowana i niezadowolona, ze zakupyzajmua mi wiecej czasu niz dotychczas. Najczesciej konczy sie tym, ze kupuje mniej niz zwykle

  • bzdury 2014-06-26 15:02:52

    Po zmianie ustawień towarów zazwyczaj mniej kupuje w tym sklepie. Do czasu aż przyzwyczaję się do nowego ustawienia.

  • klient 2014-06-26 12:53:34

    kto placi za te bzdury ?zmiana ustawienia wkurza klientów

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.