Zmiany w składzie Rady Dyrektorów Carrefoura

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2018 14:40

Do Rady Dyrektorów Carrefoura dołączyło czterech nowych członków. Decyzja związana jest z wcześniejszą obietnicą zwiększenia liczby kobiet w radzie oraz osób młodszych i tych o "cyfrowych" kompetencjach.

Czterech nowych niezależnych dyrektorów to: Amélie Oudéa-Castéra, Aurore Domont, Stéphane Israël i Stéphane Courbit. Ich doświadczenie zawodowe obejmuje komunikację, marketing cyfrowy, produkcję audiowizualną i inżynierię lotniczą.

Zastępują oni Diane Labruyère-Cuilleret, Georgesa Ralliego i Bertranda de Montesquiou, których mandaty wygasają w tym roku w czerwcu oraz Anne-Claire Taittinger, która ogłosiła, że ​​postanowiła zakończyć swój mandat.

Rada planuje ponadto zarekomendować walnemu zgromadzeniu, które odbędzie się 15 czerwca, odnowienie mandatów Patricii Lemoine, Mathilde Lemoine, Philippe Houzé, Nicolas Bazire i Alexandre Bompard, prezesa zarządu Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,04

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.